اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

19 بهمن‌ماه جاری

دومین جشنواره استانی شعر فجر در خوسف برگزار می‌شود

فرماندار خوسف گفت: همزمان با دهه مبارک فجر دومین جشنواره استانی شعر فجر، 19بهمن ماه در خوسف برگزار می‌شود.

دومین جشنواره استانی شعر فجر در خوسف برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خوسف، مهدی فرجامی‌فرد صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی برگزاری جشنواره استانی شعر فجر که با حضور اعضا در محل دفتر فرماندار برگزار شد، اظهار داشت: دومین جشنواره استانی شعر فجر، روز شنبه 19 بهمن‌ماه جاری در شهر خوسف برگزار می‌شود.

وی ضمن اشاره به استقرار دبیرخانه دائمی این جشنواره در خوسف بر برنامه‌ریزی دقیق و منظم در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این جشنواره و رفع نواقص و کاستی‌های آن نسبت به سال گذشته تاکید کرد.

فرماندار خوسف هدف از برگزاری این جشنواره را زنده نگاه داشتن خاطرات پیروزی انقلاب اسلامی دانست و به نقش بی‌بدیل شاعران در پیروزی، تداوم و حفاظت از انقلاب اشاره کرد.

فرجامی‌فرد با بیان‌ اهمیت علوم انسانی و نقش برتر آن در تمدن‌سازی، اذعان داشت: این نکته که ادبیات، محور جامع علوم انسانی است و شعر در سرزمین ما مؤثرترین و پررنگ‌ترین جلوه‌ ادبیات به شمار می‌آید، شاید نیازی به اثبات نداشته باشد و اهمیت شعر تا حدی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی هر سال یکی از دیدارهای اختصاصی خود را با شاعران برگزار می‌کنند.

وی بابیان اینکه برگزاری این جشنواره‌ها نقش به سزایی در معرفی شهرستان خوسف و شاعر بلند آوازه آن، ابن حسام خوسفی داشته باشد و زمینه جذب گردشگر و علاقه‌مندان شعر و ادب استان و حتی کشور را به خوسف فراهم کند بر تبلیغات، اطلاع‌رسانی و پوشش خبری مناسب این جشنواره از طریق مطبوعات و جراید به ویژه صدا و سیما تاکید کرد.

انتهای پیام/69020/ق20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول