اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فجر/106

عبدی: اختتامیه جشنواره شعر فجر ورامین 16 بهمن برگزار می‌شود

عضو انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان تهران از برگزاری مراسم اختتامیه جشنواره شعر فجر یادمان زنده یاد خلیل عمرانی از شاعران برجسته انقلاب خبر داد.

عبدی: اختتامیه جشنواره شعر فجر ورامین 16 بهمن برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از دبیرخانه جشنواره شعر فجر ورامین، حسین عبدی گفت: اختتامیه جشنواره شعر فجر ورامین در روز چهارشنبه 16 بهمن ماه سال‌جاری و از ساعت 15 در فرهنگسرای رازی ورامین برگزار می‌شود.

عضو انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان تهران اظهار داشت: با توجه به مصوبه سازمان بسیج هنرمندان استان تهران در ارتباط با برپایی جشنواره شعر فجر در سال‌جاری، هنرمندان ورامین با اعلام آمادگی در کمتر از سه هفته اقدام به ارائه فراخوان با موضوعات آزاد و انقلاب و امام کردند.

این شاعر پیشکسوت کشور اظهار داشت: بر این اساس بیش از 200 آثار به دبیرخانه ارسال شد که از این بین 10 شعر به‌عنوان برگزیده و پنج اثر نیز با داوری اساتید مجرب، شایسته تقدیر اعلام شدند.

عضو انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان ادامه داد: افراد منتخب در اختتامیه جشنواره معرفی و جوایز نفیسی به آنان اهدا می‌‌شود.

عبدی گفت: در این مراسم از تمام مسئولان کانون‌های فعال ادبی جنوب شرق، شاعران پیشکسوت جنوب شرق، فعالان ادبی شهرستان ورامین در استان تهران و سه نفر از برگزیدگان بین‌المللی فجر که طی هفت دوره از جمله نمایندگان افتخارآفرین ورامین بودند، تجلیل به‌عمل می‌آید.

عضو انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان تهران بیان داشت: این جشنواره به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان ورامین و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین، سپاه ناحیه ورامین، ستاد برگزاری دهه مبارک فجر، شهرداری ورامین، مرکز دانشجویی امام، ولایت فقیه و انقلاب جهاد دانشگاهی تهران و اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین برگزار می‌شود.

شاعر نام آشنای ورامینی افزود: این جشنواره با محوریت شعرخوانی نفرات برگزیده پایه‌ریزی شده است.

عبدی ادامه داد: از جمله اهداف پیش‌بینی شده برای برپایی جشنواره شعر فجر را می‌توان به ایجاد وحدت و همدلی بین شاعران در راستای ترویج همدلی انقلاب جهت همدلی بین مردم برشمرد.

انتهای پیام/2462/س/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول