اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطلع فج/224

مرادزاده: بیش از 200 اثر در جشنواره شعر فجر ورامین بررسی می‌شود

مسئول دبیرخانه جشنواره شعر فجر جنوب شرق استان تهران با اشاره به دریافت آثار ارسال شده گفت: بیش از 200 آثار در جشنواره شعر فجر ورامین بررسی می‌شود.

مرادزاده: بیش از 200 اثر در جشنواره شعر فجر ورامین بررسی می‌شود

صدیقه مرادزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به دریافت آثار ارسال شده، اظهار داشت: بعد از پایان مهلت ارسال آثار، بیش از 200 شعر در قالب‌های مختلف شعری به دبیرخانه ارسال شد و در اختیار داوران جشنواره شعر فجر قرار گرفت.

مسئول دبیرخانه جشنواره شعر فجر جنوب شرق استان تهران گفت: آثار در کم‌تر از سه هفته به دبیرخانه ارسال شد و در پایان توسط داوران جشنواره به سرپرستی محمدتقی قشقایی در مرحله گزینش قرار گرفت و 10 اثر منتخب معرفی شد.

وی افزود: اختتامیه جشنواره امروز و از ساعت 30/14 در فرهنگسرای رازی ورامین آغاز و از برگزیدگان شعر با موضوعات انقلاب، امام (ره) و موضوع آزاد تجلیل خواهد شد.

مسئول دبیرخانه جشنواره شعر فجر ادامه داد: این مراسم به نام خلیل عمرانی از شاعران انقلابی که سال گذشته دعوت حق را لبیک گفت، نام‌گذاری شده که امیدواریم به جهت تکریم پیشکسوتان این عرصه، از این قبیل برنامه‌ها در دستور کار قرار گیرد.

مرادزاده اشاره کرد: تقدیر و تجلیل از فعالان ادبی منطقه و پیشکسوتان شعر از دیگر برنامه‌های این جشنواره خواهد بود.

وی در ادامه گفت: باید از فعالان برپایی این مراسم همچون حسین عبدی دبیر برگزاری، محمدتقی قشقایی و منوچهر سوری دبیران علمی و فنی، حسین قربانی دبیر اجرایی، مهرداد انتظاری، فرشاد فروزان، مهدی میرآقایی و علیرضا فرجی به جهت برپایی جشنواره شعر فجر تقدیر کرد.

مرادزاده در پایان از تمامی شاعران، هنرمندان، علاقمندان به شعر و شهروندان استان تهران و ورامین برای حضور در مراسم اختتامیه دعوت به‌عمل آورد.

انتهای پیام/2462/ب30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول