اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌همت بهزیستی کرمانشاه

جشن شکوفه‌های انقلاب مهدهای کودک برگزار شد + تصاویر

جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر شکوفه‌های انقلاب ویژه مهدهای کودک به‌همت اداره‌کل بهزیستی استان کرمانشاه برگزار شد.

جشن شکوفه‌های انقلاب مهدهای کودک برگزار شد + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالرضا میرزاییان بعد از ظهر امروز در مراسم جشن گرامیداشت دهه مبارک فجر شکوفه‌های انقلاب ویژه مهدهای کودک اظهار داشت: دهه مبارک فجر طلیعه ظهور نور و پیروزی اراده ملتی است که نخواستند زیر بار ظلم طاغوت بروند.

میرزاییان ادامه داد: انقلاب اسلامی سرشار از درس‌های ارزنده‌ای است که به رهبری امام راحل در تاریخ ثبت شد و باید همواره این گنجینه ارزشمند را با ادبیات مناسب به کودکان یادآور شویم.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران در 35 سال گذشته همواره با ایستادگی و مقاومت از آرمان‌های خویش دفاع کرده، افزود: برگزاری مراسمات مختلف در آشنایی بیشتر نسل جدید با اهداف و مسیر انقلاب تاثیر بسزایی دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به وجود 300 مهد کودک شهری و روستایی در استان کرمانشاه، بیان داشت: بهزیستی در استان کرمانشاه به 10 هزار کودک خدمات مختلفی ارائه می‌دهد.

این مسئول تاکید کرد: باید برنامه‌های آموزشی و نوع تعلیم مربیان طوری باشد که روحیه انقلابی را در کودکان پرورش بدهد تا جامعه ما هر روز با سرعت بیشتری به ‌سوی پیشرفت و ترقی گام بردارد.

گفتنی است، در ادامه این مراسم نمایشگاهی با موضوع انقلاب و وقایع پس از انقلاب برای ارائه آثار نقاشی و کاردستی کودکان مهدهای کودک دایر شده بود.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول