اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری کرمانشاه تشریح کرد

برگزاری برنامه‌های دهه فجر کرمانشاه با رویکرد شاد و مردمی

سرپرست فرمانداری کرمانشاه به تشریح برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر امسال در کرمانشاه پرداخت و بر اجرای مردمی و مفرح این مراسمات تاکید کرد.

برگزاری برنامه‌های دهه فجر کرمانشاه با رویکرد شاد و مردمی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، فضل‌الله رنجبر ظهر امروز در جلسه ستاد گرامیداشت دهه فجر در فرمانداری کرمانشاه اظهار داشت: امسال‌ به‌دلیل هم‌زمانی ایام‌الله دهه فجر با ماه ربیع محتوای تمام برنامه‌ها باید شاد و مفرح باشد.

این مسئول تصریح کرد: وحدت و یک‌پارچگی که در میان ملت ایران به‌چشم می‌خورد، زبان‌زد تمام دنیا بوده و دشمنان همواره اتحاد و همبستگی مردم ایران را مورد هدف قرا می‌دهند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه لازمه وحدت ایران اسلامی را در به ‌کارگیری نیروهای انقلابی در امور اجرایی کشور دانست و گفت: تاکید امام خمینی (ره) در پیروزی انقلاب اسلامی بر وحدت بین مردم بود.

وی برنامه نخستین روز از دهه مبارک فجر امسال که به روز "انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره)، ولایت فقیه و رهبری" نام گرفته را حضور باشکوه مردم انقلابی کرمانشاه در مراسم غبارروبی مزار شهدا هم‌زمان با ورود امام راحل (ره) به کشور اعلام کرد.

رنجبر خاطرنشان کرد: دومین روز از دهه مبارک فجر به‌نام "انقلاب اسلامی، شکوفایی فرهنگ، هنر و تمدن اسلامی" نام‌گذاری شده و برنامه‌هایی برای این‌روز تدارک دیده شده است.

این مسئول با بیان اینکه سومین روز این دهه روز فن‌آوری فضایی نام دارد، افزود: برنامه‌های این‌روز با عنوان "انقلاب اسلامی، خودباوری، نهضت علمی و امید به آینده" برگزار می‌شود.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه چهارمین روز از دهه مبارک فجر امسال را با عنوان "انقلاب اسلامی، گفتمان دینی، تثبیت ارزش‌های الهی و عدالت‌گستری" اعلام کرد و گفت: در پنجمین روز از جشن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مردم‌سالاری دینی، پیشرفت و توسعه متوازن است.

رنجبر خاطرنشان کرد: در ششمین روز از دهه مبارک فجر که روز "انقلاب اسلامی، ایمان، جهاد و شهادت" نام دارد، مراسم مهمانی لاله‌ها با حضور باشکوه مردم در مزار شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نخستین جمعه این دهه به‌نام "انقلاب اسلامی، اتحاد ملی، وحدت امت اسلامی و حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)" نام‌گذاری شده، ادامه داد: در این روز مراسم باشکوه نماز جمعه با حضور گسترده مردم برگزار می‌شود.

به گفته رنجبر، هشتمین روز از این دهه "انقلاب اسلامی، دفاع همه‌جانبه و اقتدار امنیت ملی" نام دارد و این در حالی است که نهمین روز از این دهه را "انقلاب اسلامی، بیداری اسلامی، استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان" نام گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه در دهمین روز از این دهه، مصادف با 21 بهمن ماه سال‌جاری راس ساعت 21 در دو نقطه پارک شیرین و پارک کوهستان شهر کرمانشاه مراسم نورافشانی برگزار می‌شود، متذکر شد: این روز "انقلاب اسلامی، سبک زندگی اسلامی، منزلت زن و تحکیم بنیان خانواده" نام‌‌گذاری شده است.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه، روز 22 بهمن ماه را با عنوان "انقلاب اسلامی، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی" اعلام کرد و از برگزاری باشکوه و گسترده راهپیمایی عظیم مردم در این روز خبر داد.

انتهای پیام/2700/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول