اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ستاد دهه فجر کرمانشاه:

‌مردم کرمانشاه ‌حضوری انقلابی در یوم‌الله 12 بهمن داشته باشند

ستاد دهه فجر استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر از عموم مردم شهیدپرور کرمانشاه برای حضور انقلابی، پرشور و گسترده در مراسم ملی یوم‌الله 12 بهمن دعوت کرد.

‌مردم کرمانشاه ‌حضوری انقلابی در یوم‌الله 12 بهمن داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر استان کرمانشاه با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت و تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز دهه مبارک فجر از عموم مردم همیشه در صحنه و شهیدپرور کرمانشاه برای حضور انقلابی، پرشور و گسترده در ویژه مراسم ملی یوم‌الله 12 بهمن دعوت کرد.

در این بیانیه آمده است: کمیته ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، امسال نیز همانند سال‌های گذشته، مراسم ملی یوم‌الله 12 بهمن را در سراسر استان و به‌ صورت ویژه در کرمانشاه در جوار مزار مطهر شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌کند.

این بیانیه تصریح می‌کند: به‌مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی عزت‌بخش و شکوه‌مند انقلاب اسلامی و در دهه چهارم از حیات طیبه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، دهه عدالت و پیشرفت، پیروزی نور فجر انقلاب بر ظلمات طاغوت و آغاز دهه مبارک فجر؛ آیین بزرگداشت جشن‌های عید انقلاب در سراسر استان راس ساعت 9:30 دقیقه صبح شنبه 12 بهمن ماه همزمان با لحظه ورود تاریخی و تاریخ‌ساز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، امام خمینی (ره) به میهن اسلامی ایران آغاز می‌شود.

در پایان این بیانیه آمده است: از عموم مردم شهیدپرور استان به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان، آزادگان، بازاریان و اصناف، کارگران و کارمندان، روحانیان، دانش‌آموزان و دانشجویان و اقلیت‌های دینی و دیگر قشرها دعوت شده تا به‌ منظور تجدید میثاق با آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدای گران‌قدر و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین جهان حضرت‌ آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای در این مراسم معنوی و باشکوه شرکت کنند.

انتهای پیام/2700/ش/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول