اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بوشهر:

انقلاب اسلامی تحول عظیمی در معادلات سیاسی جهان ایجاد کرد

امام جمعه بوشهر گفت: انقلاب اسلامی ایران تحول عظیمی در تاریخ جهان به وجود آورد.

انقلاب اسلامی تحول عظیمی در معادلات سیاسی جهان ایجاد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در پایگاه هوایی ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر با تبریک دهه فجر اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران منشأ تغییرات بنیادین در معادلات سیاسی جهان بود و موجب ناامیدی دشمنان ایران نیز شد.

وی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران موجب تغییرات گسترده در معادلات سیاسی، نظامی، اقتصادی در جهان شد و این انقلاب با هدایت‌های پیامبرگونه امام خمینی و حضور حماسی ملت در صحنه محقق شد.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: نیروهای مسلح در شکل‌گیری انقلاب اسلامی و ارتقاء آن نقش بی‌بدیلی داشتند و نماد آن نیز هشت سال دفاع مقدس است.

صفایی بوشهری تصریح کرد: نیروهای مسلح شامل ارتش، سپاه، و بسیج و نیروی انتظامی با تمام قوا آماده دفاع از حریم دین و ولایت هستند.

پایگاه هوایی بوشهر آماده پاسخگویی به تهدیدات دشمن است

فرمانده پایگاه ششم شکاری شهید یاسینی بوشهر نیز در این مراسم اظهار داشت: روز 19 بهمن ماه روزی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب است که همافران نیروهای هوایی با امام خمینی بیعت کردند.

مهدی هادیان افزود: نیروی هوایی نمادی از اقتدار ملی است و همواره در دفاع از مرزهای ایران آماده جانفشانی است و آماده پاسخگویی به تهدیدات است و با هرگونه تهدید قاطعانه برخورد خواهد کرد. نیروی هوایی برای حفظ و ارتقاء آمادگی رزمی به‌منظور اجرای ماموریت‌ها آماده است.

در پایان این مراسم نیروهای مسلح مستقر در میدان از مقابل جایگاه رژه رفتند.

انتهای پیام/66006/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول