اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در دهمین ایستگاه کتاب /13

ابراهیمی: جایگاه فرهنگ و هنر تبیین شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: مهم‌ترین دردی که در جامعه باید به آن بپردازیم توجه به جایگاه فرهنگ و هنر است.

ابراهیمی: جایگاه فرهنگ و هنر تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی امشب در نشست هم‌اندیشی نقد و بررسی فعالیت 17 ساله فصلنامه اباختر از سری برنامه‌های بخش جنبی دهمین نمایشگاه کتاب مازندران، اظهار داشت: فصلنامه اباختر 17 سال است که توانسته دردمندانه و با دست خالی اما با عشق، در این راه فعالیت کند و به این جایگاه رفیع دست یابد.

وی با بیان اینکه درد نعمتی است که از سوی خدا به ما ارزانی شده است، گفت: تا درد نداشته باشیم به‌دنبال درمان نمی‌رویم و وای بر جامعه‌ای که به بی‌دردی دچار شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه برخی در نقدها، بی‌انصافی می‌کنند، تصریح کرد: در مقابل نقدهای غیرمنصفانه، موضع‌گیری نمی‌کنم اما از این وضعیت، متاثر می‌شوم.

وی با بیان اینکه رسالت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد، احداث مرکز فرهنگی نیست، ادامه داد: کار ارشاد در بهره‌وری از این مراکز و خدمات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه اصحاب رسانه، زیبایی‌ها را ببینند، یادآور شد: بار سنگین نظام بر دوش اهالی فرهنگ و اندیشمندان است.

وی با بیان اینکه قلمرو ارشاد وسیع است و نیازمند عزم ملی برای فعالیت‌های این حوزه هستیم، خاطرنشان کرد: ما جامعه‌ای پر درد هستیم و مهم‌ترین دردی که باید به آن بپردازیم توجه به جایگاه فرهنگ و هنر است.

ابراهیمی با اشاره به اینکه مسئولان توجه کنند تا مرکز نمایشگاهی در خور شأن مردم و کتاب داشته باشیم، ادامه داد: از این مرکز فرهنگی می‌توان برای سایر نمایشگاه‌های فرهنگی هم بهره برد.

انتهای پیام/86007/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول