اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب / 84

برگزاری 35 برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در نکا

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا از برگزاری 35 برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در نکا خبر داد.

برگزاری 35 برنامه فرهنگی ورزشی دهه فجر در نکا

حسین دلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: همزمان با فرا رسیدن سی و پنجمین بهار انقلاب در حوزه ورزش نکا 35 برنامه فرهنگی ورزشی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نیمه‌کاره بودن هشت پروژه ورزشی دولتی و مشارکتی در این شهرستان تصریح کرد: به دلیل نبود اعتبار و بودجه کافی هشت پروژه ورزشی در نکا نیمه‌کاره است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا از برگزاری مسابقات فوتسال و فوتبال در این شهرستان خبر داد و افزود: در دهه فجر بیش از 10 مسابقه کشوری در دو بخش مردان و زنان در نکا برگزار می‌شود.

دلیلی دیدار با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان از دیگر برنامه‌های فرهنگی دهه فجر در این شهرستان اعلام کرد و ابراز داشت: در این ایام ورزشکاران نکایی به همراه مسئولان در نماز جمعه و همچنین در مراسم غبارروبی گلزار شهدا نیز حضوری گسترده دارند.

وی از حضور تیم ذوالفقار نکا در لیگ هندبال کشور خبر داد و اذعان داشت: برای نخستین بار جهان‌پور در رشته فوتبال و راجی در رشته تکواندو به عنوان دو بانوی ورزشکار نکایی به اردوی تیم ملی بانوان دعوت شدند.

دلیلی با اشاره به حضور 6 هزار ورزشکار سازمان یافته در نکا اظهار داشت: در حال حاضر ورزش نکا در بیشتر رشته‌های مختلف ورزشی در دو بخش مردان و زنان ورزشکاران و قهرمانان زیادی هم به کشور و استان معرفی کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا در پایان درباره وضعیت تیم فوتبال صدرا نکا خاطرنشان کرد: برای این تیم در ادامه لیگ اسپانسر خوبی در نظر گرفتیم ولی صدر نکا در نخستین دوره حضورش در لیگ دسته سوم فوتبال کشور به نتایج خوبی نرسید و عملکرد بسیار ضعیف در لیگ داشت.

انتهای پیام/86005/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول