اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی‌و پنجمین بهار انقلاب/77

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه دهه فجر در آمل‌

فرمانده سپاه ناحیه آمل از اجرای بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت ایام الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از 40 عنوان برنامه دهه فجر در آمل‌

مسلم مسلمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه برنامه‌های بزرگداشت انقلاب اسلامی همزمان با فرارسیدن این ایام در شهرستان آمل آغاز شده است، افزود: فضاسازی محیطی، اجرای ادعیه مشهور، اجرای شامگاه یادیاران و گشت‌های عملیاتی، برگزاری حلقه صالحین، مسابقات فرهنگی و اعزام راویان به صورت مستمر در این ایام در کلیه رده‌ها صورت می‌گیرد.

وی با اعلام اجرای بیش از 40 عنوان برنامه به مناسبت این ایام تصریح کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان، همایش نهضت روشنگری، برگزاری نشست بصیرتی یاوران ولایت و همایش عفاف و حجاب در این ایام صورت می‌گیرد.

مسلمی با اشاره به برگزاری نشست هیات رزمندگان اسلام و نشست تخصصی با موضوع جوان و خانواده به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: همایش اصلاح سبک زندگی و گردهمایی بسیجیان و دیدار با خانواده‌های شهدا نیز در عناوین برنامه‌های این ایام قرار دارد.

فرمانده سپاه ناحیه آمل با تاکید بر اینکه همایش بصیرتی انقلاب اسلامی و گفتمان دینی به همراه همایش روشنگری با موضوع نهضت امام در دستور کار این ناحیه قرار دارد، بیان کرد: یادواره‌هایی با بیان نقش شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی و نقش ایمان و روحیه شهادت نیز به مناسبت این ایام صورت می‌گیرد.

وی گفت: همایش نقش انقلاب در وحدت و اتحاد ملی، افتتاح جشنواره رباتیک، افتتاحیه پایگاه امامزاده حسن و شهید بهشتی و همایش شهیده شاخص سال نیز در این ایام صورت می‌گیرد.

انتهای‌پیام/86011/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول