اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در سی و پنجمین بهار انقلاب / 82

برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان نوشهری در دهه فجر

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر از برپایی نمایشگاه آثار نقاشی هنرمندان نوشهری در دهه فجر خبر داد و گفت: حال و هوای روزهای برفی نوشهر با فعالیت‌های فرهنگی و هنری گرم و پویاست.

برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان نوشهری در دهه فجر

بابک شمس‌ناتری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوشهر اظهار داشت: فضای دهه فجر و یادمان پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی امسال با برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری نشاط خاصی دارد و در همین مجتمع همه روزه عصر جنگ شادی یا در واقع جشن انقلاب نیز برگزار می‌شود.

وی از برگزاری نمایشگاه آثار نقاشی ریحانه‌خان در نوشهر خبر داد و گفت: این نمایشگاه به مناسبت دهه مبارک فجر در حال برگزاری است و از اتفاقات خوبی که شاهد آن هستیم حضور فعال بانوان هنرمند در برگزاری این مجموعه برنامه‌هاست.

این مسئول افزود: ریحانه‌خان دانش‌آموخته رشته تحصیلی نقاشی است و سبک آثار ارائه شده او در این نمایشگاه اغلب رئال و کوبیسم است، آثاری که مطمئنا مورد پسند علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی واقع می‌شود.

شمس‌ناتری با بیان اینکه حال و هوای روزهای برفی نوشهر با فعالیت‌های فرهنگی و هنری گرم و پویاست گفت: این نمایشگاه همه‌روزه در نگارخانه شماره دو مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر برقرار است و بازدید برای عموم آزاد است.

وی با اشاره به اینکه از هنرمندان می‌خواهیم که کمک کنند تا در تمام سال دو نگارخانه نمایشگاهی فعال و آثاری فاخر به خود ببیند، بیان داشت: مردم نوشهر علاقه‌مند به فرهنگ و هنر هستند و ارزش و جایگاه آنان باید با آثاری زیبا ارج نهاده شود، آثاری که علاقه‌مندان را در طول سال به مجتمع فرهنگی و هنری بکشاند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در پایان اذعان داشت: ابعاد آثار ارائه شده بیشتر یک در یک است و هنرمند تلاش کرده تا نمایشگاهی در خور شأن و نام فرهنگ و هنر نوشهر ارائه کند.

انتهای پیام/86019/ن30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول