اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دلیجان:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تشکر از صدها هزار شهید است

امام جمعه دلیجان گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تشکر از صدها هزار شهید به خون غلطیده است که برای دفاع از دین و مملکت رفتند ولی برنگشتند.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تشکر از صدها هزار شهید است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک حجت‌الاسلام والمسلمین غلامرضا نیشابوری در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز دلیجان با اشاره به اینکه ان‌شاءالله راهپیمایی با شکوهی همچون گذشته خواهیم داشت، اظهار داشت: در تمام 35 سال گذشته مردم ایران حتی زیر بمباران موشک‌ها و بارش باران و برف راهپیمایی 22 بهمن را تعطیل نکردند و هر سال باشکوه‌تر از سال قبل به وظیفه خود در حفظ و تداوم انقلاب در صحنه عمل کردند.

وی راهپیمایی 22 بهمن را مخابره پایبندی مردم و دفاع از انقلاب اسلامی را به تمامی نقاط جهان عنوان کرد و افزود: بعد از انقلاب غربی‌ها با تحریم اقتصادی قصد مقابله با انقلاب را داشتند که به اهداف خود نرسیدند سپس جنگ تحمیلی را به راه انداختند باز هم نتیجه نگرفتند و اکنون نیز نخواهند توانست با تهدید و تحریم کاری از پیش ببرند.

امام جمعه دلیجان تصریح کرد: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن تشکر از صدها هزار شهید به خون غلطیده است که برای دفاع از مملکت رفتند ولی برنگشتند.

نیشابوری راهپیمایی 22 بهمن را یادآور راهپیمایی‌های دوران پیروزی انقلاب دانست و ادامه داد: ملت ایران با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن جواب یاوه‌گویی‌های آمریکایی‌ها به ویژه استعاره گزینه نظامی روی میز را خواهد داد.

وی یادآور شد: ملت ایران در 22 بهمن اقتدار و عزم خود و آمادگی و حضور خود را یک بار دیگر به دنیا نشان خواهد داد و در این روز به دشمن تو دهنی دیگری خواهد زد.

امام جمعه دلیجان در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون توزیع سبد کالا گفت: اگر چه رئیس جمهور محترم قصد و نیت خدمت داشتند ولی متاسفانه در اثر بی‌تدبیری مسئولین اجرایی مردم صدمه دیدند و کرامت انسانی آنان زیر سوال رفت که باید برای رفع این نقیصه چاره‌اندیشی کنند.

نیشابوری با بیان اینکه دولت باید در نحوه توزیع کالا اطلاع‌رسانی بهتر کند و در توزیع کرامت مردم را در نظر بگیرد، اظهار داشت: مقامات آمریکایی با اهانت به ملت ایران، دادن سبد کالا به مردم را نشانه فقر و نداری ملت دانستند در حالیکه اینگونه کمک‌ها در تمام دنیا انجام می‌شود.

وی با تبریک میلاد امام عسگری(ع) گفت: زندگانی حضرت به سه دوره تقسیم می‌شود. دوره اول؛ 13 سال که حضرت در مدینه بودند، دوره دوم؛ 10 سال که حضرت در سامرا بودند و دوره سوم؛ 6 سال دوران امامت حضرت بود.

انتهای پیام/87001/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول