اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نظرآباد:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ آمریکا را می‌دهند

خطیب جمعه شهرستان نظرآباد گفت: مردم ایران با حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن پاسخ یاوه‌سرایی‌ها و زورگویی‌های آمریکا را می‌دهند.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ آمریکا را می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از نظرآباد، نماز سیاسی و عبادی جمعه این شهرستان امروز نیز با حضور اقشار مختلف مردمی، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مسئولان شهری به امامت حجت‌الاسلام علی‌اکبر وثوقی برگزار شد.

خطیب جمعه نظرآباد در خطبه‌های دوم نماز ضمن دعوت خود و نمازگزاران به تقوای الهی به اظهارات زورگویانه و خصمانه کشورهای غربی به ویژه سران کاخ سفید درباره ایران اشاره کرد و گفت: غربی‌ها سال‌هاست که می‌خواهند با تهدید ما را از پیگیری حقوق مسلم خود مایوس کنند.

وثوقی افزود: این در حالی است که تهدید ملت ایران هرگز به سود غربی‌ها و دشمنان نبوده و این مردم با قدرت در راه ولایت و تحقق اصول و آرمان‌های خود گام بر می‌دارند.

وی با اشاره به در پیش بودن یوم‌الله 22 بهمن خطاب به سران کشورهای غربی به ویژه آمریکا گفت: اگر می‌خواهید از نتیجه تهدیدهای خود مطلع شوید، نگاهی به میزان حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشید.

امام جمعه شهرستان نظرآباد افزود: به طور قطع ملت ایران با حضور گسترده، پرشور و آگاهانه در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال، پاسخ تهدیدها و یاوه‌گویی‌های دشمنان خود را می‌دهند.

وثوقی با اشاره به شرایط حساس داخلی و خارجی کشورمان تاکید کرد: امسال یوم‌الله 22 بهمن به دلیل حساسیت‌های موجود از اهمیت بیشتری نسبت به سال‌های قبل برخوردار است.

وی ادامه داد: به دلیل شرایط موجود لازم است که مردم ما با حضور گسترده در راهپیمایی بار دیگر آمادگی خود را برای حمایت از ولایت و انقلاب به غربی‌ها ثابت کنند.

امام جمعه شهرستان نظرآباد افزود: مردم نظرآباد به ولایی‌بودن مشهور هستند و به طور قطع امسال نیز همراه با دیگر اقشار جامعه با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن ضمن تجدید میثاق با ولایت، پاسخ قاطعی به زورگویی‌های کشورهای غربی می‌دهند.

انتهای پیام/2302/غ30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول