اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبیک:

مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بدهند

امام جمعه شهر آبیک گفت: مردم باید با حضور پرشور و پررنگ خود در راهپیمایی 22 بهمن، پاسخ دندان‌شکن و محکمی به یاوه‌گویی‌ها، اهانت‌ها و توهین‌های دشمنان نظام بدهند.

مردم در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ دندان‌شکنی به دشمنان بدهند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام سید ابوتراب موسوی در آیین عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار داشت: امروز دیرباورترین، خوش‌باورترین و سرسپرده‌ترین انسان‌ها به این باور رسیده‌اند که استکبار جهانی قابل اعتماد نیست.

وی افزود: اگر گذری به کشورهای منطقه به ویژه مصر داشته باشیم به این نتیجه می‌رسیم که به دلیل ارتباط تنگاتنگ با آمریکا به کجا رسیده و ایران اسلامی با قطع ارتباط با امریکا البته از سوی خودش، به چه جایگاه رفیعی رسیده و به عنوان قدرتی در دنیا مطرح شده است.

خطیب جمعه شهر آبیک با بیان اینکه تنها دستاورد توافق هسته‌ای، غیرقابل اعتماد بودن استکبار جهانی است، ادامه داد: مذاکره و ارتباط با آمریکا هیچ سود و نتیجه‌ای ندارد چراکه اگر یک گام به عقب برویم، استکبار جهانی گستاخانه و بی‌شرمانه 10 گام به جلو می‌آید.

موسوی خاطرنشان کرد: با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری، ایران تنها در خصوص موضوع هسته‌ای با آمریکا مذاکره می‌کند ولی آنان پا را فراتر گذاشته و در مسائل دیگر کشور مداخله می‌کنند که به عنوان نمونه می‌توان به آزاد کردن جاسوسان آمریکایی و آزاد کردن سران فتنه اشاره کرد.

وی بیان کرد: دشمنان، غرب و استکبار جهانی نظام اسلامی را متهم می‌کنند که بی‌ثباتی منطقه به واسطه ایران است، ایران جامعه جهانی را نگران کرده است و می‌خواهند که اسرائیل را به رسمیت بشناسیم که سخنان گزافی بیش نیست.

امام جمعه شهر آبیک پیروزی انقلاب اسلامی را مرهون انقلاب درونی ملت ایران ذکر و اضافه کرد: مردم با بروز جلوه‌های انقلاب درونی در برابر ستمکاران و طاغوتیان ایستاده و آنان را به زباله‌دان تاریخ سپردند.

موسوی اذعان داشت: از وظایف اصلی، اسلامی و انقلابی همه آحاد جامعه این است که در برابر دشمنان نظام استوار و محکم ایستاده و آنان را مانند همیشه پشیمان کنیم چراکه ملت ایران به عنوان تجسم عینی پشتیبانی از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مطرح هستند.

وی افزود: با مطالعه کتاب‌هایی که در خصوص خانواده رژیم پهلوی نوشته شده به این مطالب دست می‌یابیم که واقعا چه انسان‌های خبیث و پلیدی بر ایران حکومت می‌کردند و چه فسادهای مالی، جنسی، عملی و سیاسی را مرتکب شده بودند.

خطیب جمعه شهر آبیک با اشاره به 19 بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی پرسنل نیروی هوایی با امام راحل ابراز داشت: در سال 57 در چنین روزی، نیروی هوایی ارتش به حضور امام رسیدند و با اعلام همبستگی و بیعت به صف مردم و امام راحل پیوستند.

موسوی گفت: این مسئله سبب شد شاه و اربابانش احساس خطر کرده و دیگر ‌نتوانند در کشور حکومت کنند.

وی ادامه داد: نیروهای ارتش و به دنبال آن بسیج که همراه انقلاب و سپاه که همزاد انقلاب هستند، توانسته‌اند طی 35 سال اخیر تودهنی محکمی به دشمنان نظام زده و عزت، جلال و شکوه و اقتدار را برای ملت و نظام رقم بزنند.

موسوی با اشاره به اظهارات اخیر مقامات آمریکایی علیه ایران و دولت یازدهم اظهار داشت: هیئت دیپلماسی جمهوری اسلامی باید با پاسخ قاطع، تودهنی محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزند.

موسوی در بخش دیگری از خطبه‌ها با تاکید بر رعایت، حفظ و تحصیل تقوا از سوی نمازگزاران تصریح کرد: در زمینه ساختن جامعه‌ای باتقوا، تاکیدات و دستورات فراوانی در اسلام شده است چراکه کسب تقوا انسان را به مقام و منزلتی دست‌نیافتنی می‌رساند.

وی افزود: خاصیت تقوا این است که در دنیا، پیروزی و در آخرت، رستگاری را نصیب انسان می‌کند بنابراین مطلوب است انسان هیچ‌گاه از محور تقوا، راستی و درستی دور نشود.

انتهای پیام/77006/غ40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول