اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تربت جام:

راهپیمایی 22 بهمن بهترین سلاح برای خنثی کردن تبلیغات دشمن است

امام جمعه تربت جام گفت: مردم تربت جام باید حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند زیرا بهترین سلاح برای خنثی کردن تبلیغات دشمن است.

راهپیمایی 22 بهمن بهترین سلاح برای خنثی کردن تبلیغات دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت جام، حجت‌الاسلام سیدعلی موسوی‌فر در خطبه‌های امروز نماز جمعه تربت‌جام با تبریک فرخنده میلاد امام حسن عسکری(ع) و فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: ایران در زمان رژیم ستم‌شاهی به عنوان هم‌پیمان ناتو و دوست وفادار آمریکا و اسرائیل و در واقع ایالت پنجاه و یکم آمریکا در رسانه‌های غربی بود.

موسوی‌فر افزود: ایجاد حکومت اسلامی، عدالت اجتماعی و استقلال همه‌جانبه، دفاع از مظلومان در عرصه‌های بین‌المللی و منطقه‌ای از جمله اهداف حضرت امام‌(ره) و انقلاب بوده است.

وی تصریح کرد: در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی پایه‌ریزی اقتصادی کشور مبتنی بر قوانین اسلام و تبدیل ایران به یکی از قطب‌های مهم جهانی در صنعت نفت، پتروشیمی، گاز، سدسازی، تسلیحات، فولاد، آب، برق، مخابرات و خدمات فنی و درمانی بوده است.

خطیب جمعه تربت‌جام با اشاره به سیاست خارجی خاطرنشان کرد: تحقیر استکبار جهانی و شکستن بت ابرقدرت‌ها و صدور انقلاب و جهانی کردن انقلاب و خارج کردن مذهب تشیع از انزوا مهمترین موفقیت‌های سیاست خارجی بوده است.

وی اضافه کرد: انقلاب اسلامی چهره واقعی غرب را به دنیا معرفی کرد و مبارزه با رژیم صهیونیستی را جهانی ساخت.

امام جمعه تربت جام با اشاره به وظایف دولت و ملت گفت: ملت و دولت می‌دانند که عوامل پیروزی انقلاب، ایمان، وحدت و رهبری ولایت فقیه بوده است و امروز همه وظیفه داریم این سه محور را تقویت کنیم.

موسوی‌فر افزود: امروز همه باید با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن امید دشمنان را خنثی و برای مأیوس کردن دشمنان و تبلیغات آنان با شکوه هر چه تمام در این مانور سیاسی الهی و انقلابی شرکت کنیم.

وی با قدردانی از خدمات دولت تدبیر و امید بیان داشت: دولت باید در امر معاش با تدبیر حرکت کند اگر تدبیر نکند خدمات دولت با تبلیغات دشمنان نادیده گرفته می‌شود.

خطیب جمعه تربت جام با اشاره به سبد کالایی دولت تصریح کرد: اصل این تصمیم خیرخواهانه بسیار خوب بود اما در مقام اجرا تاکنون خوب اجرا نشده و عزت اسلامی مردم مخدوش و وسیله‌ای برای تبلیغات دشمن علیه نظام اسلامی شده است.

انتهای پیام/2202/غ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول