اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

توزیع سبد کالا باید محترمانه‌تر انجام شود

امام جمعه فهرج گفت: توزیع سبد کالا باید محترمانه‌تر انجام شود و مراکز عرضه این سبد افزایش یابد تا مردم اذیت نشوند.

توزیع سبد کالا باید محترمانه‌تر انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، خیرالله ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با تاکید بر حضور یکپارچه آحاد مردم در مراسم یوم‌الله 22 بهمن اظهار داشت: مردم ما با حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن جواب دندان‌شکنی به دشمنان می‌دهند.

وی بیان کرد: ملت ما با حضور گسترده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن با آرمان‌های بزرگ حضرت امام خمینی (ره) پیمانی دوباره می‌بندند.

امام جمعه فهرج تصریح کرد: مردم ما با تمام وجود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند و مانند گذشته دشمنان را مأیوس کرده و با حضور یکپارچه و بی‌سابقه در این مراسم نفرت و انزجار خود را از استکبار، آمریکا و رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند.

ابراهیمی با اشاره به اهمیت حضور پر شور مردم در مراسم راهپیمایی 22 بهمن گفت: نگاه دشمن به راهپیمایی مردم ایران است که آیا نسبت به انقلاب اسلامی صیانت نشان می‌دهند.

وی اظهار داشت: در شرایط حساس و در ایامی که دشمن ملت ما را تحریم کرده است و چند مرتبه با شیوه‌های مختلف بر علیه ملت ایران به یاوه‌گویی پرداخته‌اند، ما با صفوفی به هم فشرده و گسترده در مراسم 22 بهمن شرکت می‌کنیم و جواب محکمی به دشمنان می‌دهیم.

خطیب جمعه فهرج در ادامه به برکات ارزشمند جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: انقلاب اسلامی سبب عزت و اقتدار کشور ایران شد و ملت را از دست بیگانگان نجات داد.

ابراهیمی یکی دیگر از برکات انقلاب اسلامی را پیشرفت کشور در تمام عرصه‌ها برشمرد و افزود: امروز اکثر نیازهای ما در داخل کشور تولید می‌شود و در اوج عزت قرار داریم و این از برکت نظام اسلامی است.

وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، اسلام واقعی را به ما هدیه کرد و مصداق بارز مسلمانان در ایران هستند.

این مسئول ولایت، رهبری، مدیریت جامع و کامل و مردم را رکن اساسی در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی برشمرد و تصریح کرد: موازین الهی و اسلامی و ولایت و رهبری و حضور مردم در صحنه بود که به ما عزت داد.

ابراهیمی عنوان کرد: انقلابی ماندن، بزرگترین هنر است و روحیه انقلابی و روحیه مقاومت در مقابل استکبار باید حفظ شود.

وی با اشاره به توزیع سبد کالا و تقدیر از مسئولانی که به فکر محرومان و اقشار کم‌درآمد هستند، اظهار داشت: توزیع سبد کالا باید محترمانه‌تر انجام شود و بر افزایش فروشگاه‌ها باید توجه بیشتری کرد که مردم اذیت نشوند.

انتهای پیام/80013/ر40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول