اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت نوشهر:

آغاز آمارگیری واحدهای آسیب‌دیده از برف در نوشهر/ توزیع سبد کالا در نوشهر

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر گفت: کار آمارگیری از واحدهای آسیب‌دیده از بارش سنگین برف در نوشهر آغاز شد تا پس از آن نسبت به جبران خسارات وارده اقدام شود.

آغاز آمارگیری واحدهای آسیب‌دیده از برف در نوشهر/ توزیع سبد کالا در نوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، جهانگیر بایی‌لاشک امشب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: توزیع سبد کالا از امروز در شهرستان نوشهر آغاز شد.

وی اذعان کرد: هنوز به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی نکردیم چرا که با توجه به شرایط بارش برف سنگین و احتمال بروز آسیب‌دیدگی‌ها در شرایط یخبندان، زمان اطلاع‌رسانی را به شنبه 19 بهمن موکول کردیم تا شرایط کمی بهتر شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر اظهار داشت: در حال حاضر مردم به طور خودجوش متوجه توزیع سبد کالا شدند و برای دریافت به فروشگاه‌های عامل مراجعه می‌کنند.

این مسئول تصریح کرد: البته در برخی فروشگاه‌های عامل اجناس سبد کالا هنوز تکمیل نیست و باید منتظر ماند تا اجناس تکمیل شود.

وی خاطرنشان کرد: در برخی فروشگاه‌های عامل هنوز دستگاه‌های مخصوص که برای کارت‌های عابر ویژه دریافت سبد کالا در نظر گرفته شد ظرفیت کافی برای ارائه خدمات به دلیل حجم بالای جمعیت مراجعه‌کننده را ندارند که این امر به‌زودی برطرف می‌شود.

بایی‌لاشک گفت: البته همچنین اگر جنس سبد کالا در فروشگاه عامل تکمیل نباشد جای نگرانی ندارد و شهروندان می‌توانند اجناس موجود را دریافت و برای دریافت مابقی اجناس در روز دیگری مراجعه و آن را دریافت کنند.

وی با تایید گرانفروشی ناشی از سودجویی در روزهای برفی نوشهر اظهار داشت: در این ارتباط پنج متخلف که از فضای سرما و یخبندان سواستفاده کرده و اقدام به گرانفروشی می‌کردند شناسایی و برای رسیدگی به تخلفات آنها پرونده‌سازی انجام شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نوشهر یادآور شد: کار آمارگیری از واحدهای آسیب‌دیده از بارش سنگین برف در نوشهر آغاز شد تا پس از آن نسبت به جبران خسارات وارده اقدام شود.

انتهای پیام/86019/ق20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول