اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بافت:

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن مانند حضور در جنگ و جهاد است

امام جمعه بافت گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه وظیفه و تکلیف هر مسلمان و ایرانی است و شرکت در این راهپیمایی مانند حضور در جنگ و جهاد است.

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن مانند حضور در جنگ و جهاد است

به گزارش خبرگزاری فارس از بافت،‌ حجت‌الاسلام علی ابراهیمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با اشاره به اخلاق والای پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) اظهار داشت: هدف همه پیامبران و پیامبر بزرگوار اسلام (ص) این بوده است که مردم را به گونه‌ای تربیت کنند که خلق و خوی الهی داشته باشند.

خطیب جمعه شهرستان بافت با تبریک فرا رسیدن ایام‌الله با شکوه پیروزی انقلاب اسلامی و 22 بهمن گفت: 22 بهمن سرآغاز حکومت الله بر جهان و حکومت مظلومان و صالحان و برچیده شدن حکومت طاغوت و برقراری حکومت اسلامی است که زمینه‌ساز حکومت صاحب‌الزمان (عج) می‌شود.

ابراهیمی افزود: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه وظیفه و تکلیف هر مسلمان و ایرانی است و شرکت در این راهپیمایی مانند شرکت در جنگ و جهاد است.

وی با بیان اینکه امروزه ایران اسلامی دشمنان زیادی دارد و با اشاره به توهین اخیر وزیر امور خارجه آمریکا و معاونش به مردم ایران بیان داشت: با شرکت پرشور و غرورآفرین مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه به استکبار جواب دندان‌شکن داده می‌شود.

خطیب جمعه بافت گفت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن نشانه ولایتمداری، حمایت از نظام و کشور و ایرانی بودن و دفاع از حکومت اسلامی است.

ابراهیمی با اشاره به بیداری اسلامی و انقلاب‌های منطقه و تصاحب و موج‌سواری استکبار در این انقلاب‌ها اذعان داشت: انقلاب اسلامی ایران که استکبار نتوانست مسیرش را منحرف کند، شخص بزرگ و خدایی مانند حضرت امام خمینی (ره) و امروز مقام معظم رهبری را داشته و دارد که با هدایت‌های این بزرگواران دشمنان در هر توطئه ناامید می‌شوند.

وی سر و صدای دشمن را نشانه ضعف و عصبانیت آنها دانست و گفت: به امید خدا اسلام روز‌به‌روز در حال گسترده شدن است و از هر دینی به اسلام می‌پیوندند و اسلام آمریکایی و تکفیری روز‌به‌روز در حال منفور شدن و طرد است.

ابراهیمی ابراز داشت: مقام معظم رهبری علاج مشکل ما با ابرقدرت‌های زورگو و قدرت‌طلب را کسب اقتدار و توانمندی از درون نظام اسلامی دانستند که ان‌شاء‌الله دولتمردان به این نکته بیشتر توجه می‌کنند.

وی ولادت امام حسن عسکری (ع) را تبریک گفت و اظهار کرد: 19 بهمن روز بیعت همافران و نیروی هوایی با حضرت امام خمینی (ره) بود که با اعلام وفاداری آنها نظام طاغوت کمرش شکست و امام راحل همافران را مورد تفقد قرار دادند.

انتهای پیام/2446/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول