اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت چهار روز از اعلام دریافت سبد کالا

تب بالای صفوف سبد کالا در همدان خوابید

با گذشت چهار روز از اعلام دریافت سبد کالا، صف‌های طولانی سبد کالا در همدان رنگ باخت.

تب بالای صفوف سبد کالا در همدان خوابید

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با گذشت چهار روز از بالا گرفتن تب سبد کالا و صف‌های طولانی که با هجوم مردم در مقابل فروشگاه‌ها شکل گرفته بود، گویا مردم خود نیز از هجوم خود شگفت‌زده شده و صبر را به عجله ترجیح دادند.

از دیروز صف‌های طولانی مقابل فروشگاه‌ها رنگ آرامش به خود دیده که یک علت آن شاید برف و سرمای حاکم بر شهر باشد که مردم را خانه‌نشین کرده است.

با اطلاع‌رسانی در خصوص وجود کالا در فروشگاه‌ها و بازه زمانی طولانی مدتی که برای گرفتن سبد کالا در نظر گرفته شد تب گرفتن عجولانه سبد کالا خوابید و از صفوف طولانی کاسته شده است.

فرماندار همدان در همین راستا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: وضعیت اخذ سبد کالا در مقابل فروشگاه‌ها بهتر شده و حداکثر صف‌ها به 20 تا 30 نفر ختم شده است.

حسن قهرمانی‌مطلق بیان داشت: با فرصت طولانی که برای اخذ سبد کالا برای مشمولان در نظر گرفته شد، مردم با سهولت و مرور زمان می‌توانند از این خدمات بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: همکاری مردم و بیشتر شدن تعداد فروشگاه‌های ارائه کننده سبد کالا موجب می‌شود، سبد کالا با طمأنینه بیشتری در اختیار مشمولان قرار گیرد.

فرماندار همدان با درخواست از مردم در پرهیز از رفتار عجولانه برای اخذ سبد کالا اذعان کرد: کالاهای مد نظر به میزان لازم در فروشگاه‌ها وجود دارد و بر این اساس مردم باید از تشکیل صف‌های طولانی خودداری کنند.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول