اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه مبارک فجر

گلزار شهدای فهرج غبارروبی شد

به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گلزار شهدای انقلاب و دو شهید گمنام فهرج عطرافشانی و غبارروبی شد.

گلزار شهدای فهرج غبارروبی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، به مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و دهه مبارک فجر، عصر امروز گلزار شهدای انقلاب اسلامی و دو شهید گمنام شهرستان فهرج عطرافشانی و غبارروبی شد.

شرکت‌کنندگان در این آیین با نثار شاخه‌های گل بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند و با شست‌وشوی قبور مطهر شهدا و گلباران مزار مطهر آنان یاد و خاطره حماسه‌سازی‌ها و ایثارگری‌های شهدای والامقام را گرامی داشتند.

در این مراسم معنوی که با حضور جمع زیادی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد، تشکل‌های دانش‌آموزی فرزانگان و پیشتازان مدارس شهرستان فهرج نیز حضور داشتند و با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل کردند.

در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی امام جمعه، محمد برزنگ فرماندار، محمد برجی فرمانده سپاه ناحیه مقاومت شهرستان فهرج و جمعی دیگر از مسئولان حضور داشتند.

انتهای پیام/80013/ل10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول