اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت سی و پنجمین بهار آزادی انجام شد

غبارروبی و تجدیدمیثاق با شهدای گمنام دانشگاه فردوسی مشهد

کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد در چهارمین روز از دهه فجر با حضور در مزار شهدای گمنام این دانشگاه، با آرمان‌های امام راحل و شهدای انقلاب تجدیدمیثاق کردند.

غبارروبی و تجدیدمیثاق با شهدای گمنام دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، این مراسم به همت پایگاه شهید مطهری بسیج کارکنان دانشگاه مشهد با حضور جمعی از کارکنان، دانشجویان، اساتید و مسئولان این دانشگاه صبح امروز از مقابل سازمان مرکزی دانشگاه تا مسجد حضرت زهرا (س) به صورت راهپیمایی برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این مراسم ضمن در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران با قرائت فاتحه از مقام شامخ شهدا تجلیل کرده و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

در این مراسم معاون نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه فردوسی مشهد در سخنانی یکی از وظایف دانشگاهیان را پاسداشت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجید نصیری با بیان اینکه هم‌اکنون هر چه داریم از آن شهداست، گفت: اقتدار و عظمت ایران و اینکه اگر امروز آرامش، امنیت و آسایش داریم و در امن‌ترین نقطه دنیا زندگی می‌کنیم همه و همه به خاطر شهدایی است که گرانبهاترین گوهر وجود خود را تقدیم وطن کردند.

انتهای پیام/2202/ز10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول