اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت شهرسازی منطقه آزاد قشم عنوان کرد

آغاز اجرای طرح اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز در قشم

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری سازمان منطقه آزاد قشم گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز برای سلامت جان مردم ساکن و میلیون‌ها مسافری که در طول سال به این جزیره سفر می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

آغاز اجرای طرح اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز در قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، محسن فروزانفر در پنجمین جلسه شورای ترافیک شهرستان قشم در محل معاونت معماری و شهرسازی با بیان این مطلب گفت: رفع نقاط حادثه‌خیز برای سلامت جان مردم ساکن و میلیون‌ها مسافری که در طول سال به این جزیره سفر می‌کنند بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: نقاط حادثه‌خیز جاده‌ای و معابر درون شهری قشم توسط کارگروه‌های تخصصی شناسایی شده و عملیات اجرایی آن با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات پایان سال آغاز شده است.

رئیس شورای ترافیک شهرستان قشم گفت: اصلاح هندسی ورودی میدان علم و صنعت در اتوبان خلیج فارس، قوس ورودی اسکله کاوه و اصلاح پیچ جاده روستای پی‌پشت به عنوان مناطق حادثه‌خیز جاده‌ای قشم در دستور کار این شورا قرار گرفته است.

وی همچنین از عملیات اصلاح هندسی در نقاط مختلف شهر قشم شامل تقاطع مجتمع تجاری سیتی سنتر یک و دو، تقاطع ابتدای خیابان سرخس پشت فرودگاه قدیم شهر قشم، میدان آزادی به سمت مصلی امام علی (ع)، احداث روپوش میانی میدان آزادی به سمت مصلی، احداث روپوش میانی میدان برگ سبز به سمت بیمارستان، اصلاح هندسی سه راه مخابرات، احداث روپوش میدان شهدای گمنام به سمت بلوار الهیه در تقاطع اداره آموزش و پرورش بخش دیگر برنامه‌های در دست اقدام معاونت معماری و شهرسازی در شهر قشم نام برد.

به گفته فروزانفر، تشکیل نخستین جلسه شورای ترافیک در معاونت معماری و شهرسازی با هدف عملیاتی شدن مصوبات این شورا در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شده است.

وی در پایان اظهار داشت: تمامی مراحل اجرای کار پس از انعقاد قرارداد شامل طراحی جزئیات، اخذ مجوزهای مربوطه، نظارت بر اجرای طرح اصلاح هندسی نقاط حادثه‌خیز براساس ضوابط شهرسازی با رعایت حقوق سازمان منطقه آزاد قشم توسط کارشناسان مجرب این معاونت انجام می شود.

انتهای پیام/88002/ط/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول