اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در اسفند ماه صورت می گیرد

اعزام تیم‌ملی کشتی به جایزه بزرگ مجارستان بدون حضور فرنگی‌کار قمی

تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان در راه کسب آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی به مسابقات جایزه بزرگ مجارستان بدون حضور فرنگی‌کار قمی اعزام می‌شود.

اعزام تیم‌ملی کشتی به جایزه بزرگ مجارستان بدون حضور فرنگی‌کار قمی

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، اعزام تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان کشورمان برای شرکت در رقابت‌های جایزه بزرگ مجارستان در حالی صورت می‌گیرد که ‌هادی علیزاده پورنیا نفر اول وزن 75 کیلوگرم تیم ملی در 2 سال اخیر این تیم را همراهی نمی‌کند.

برای شرکت در رقابت‌های جایزه بزرگ مجارستان ترکیب نهایی تیم منتخب کشتی فرنگی کشورمان از سوی محمد بنا در حالی اعلام شد که رقبای‌ هادی علیزاده پورنیا یعنی سعید عبدولی و فرشاد علیزاده برای اعزام به این پیکارها انتخاب شده‌اند.

البته ‌هادی علیزاده پورنیا چهره سرشناس و پرافتخار کشتی فرنگی استان قم از سوی محمد بنا برای حضور در اردوی تیم‌های اعزامی به رقابت‌های جهانی و آسیایی سال 2014 به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان دعوت شده اما به دلیل اینکه مدتی آسیب دیده بود و به تازگی تمرینات خود بعد از عمل جراحی بر روی زانوی خود را آغاز کرده، محمد بنا تصمیم گرفت برای جلوگیری از مصدومیت احتمالی علیزاده پورنیا، این کشتی‌گیر به مسابقات جایزه بزرگ مجارستان اعزام نشود.

بدین ترتیب بدون حضور قهرمان مطرح کشتی فرنگی استان قم، در اسفند ماه سال جاری تیم منتخب کشتی فرنگی ایران برای حضور در اردوی مشترک و شرکت در رقابت‌های قهرمانی جایزه بزرگ مجارستان راهی شهر زومباتلی می‌شود.

ترکیب نهایی تیم ایران در این رقابت‌ها در اوزان 59، 66، 71، 75، 80، 85، 98 و 130 کیلوگرم در حالی اعلام شد که در وزن 59 کیلوگرم حمید سوریان حضور دارد و در وزن 66 کیلوگرم امید نوروزی عضو تیم ملی کشورمان در جایزه بزرگ مجارستان خواهد بود.

همچنین در وزن 71 کیلوگرم محمد کریمی و وحید بابایی جعفری و در وزن 75 کیلوگرم سعید عبدولی و فرشاد علیزاده حضور دارند در حالیکه در وزن 80 کیلوگرم حبیب اخلاقی، در 85 کیلوگرم طالب نعمت‌پور و سامان عزیزی، در وزن 98 کیلوگرم قاسم رضایی و در وزن 130 کیلوگرم بشیرباباجان زاده به مسابقات کشتی فرنگی جایزه بزرگ مجارستان اعزام می‌شوند.

در حالیکه هدایت تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان را در این رقابت‌ها خلیل رشیدمحمدزاده به عنوان سرمربی بر عهده دارد، مربیان تیم ملی نیز رسول جزینی و محمدعلی چمیانی هستند و سرپرستی تیم ملی بر عهده حسام‌الدین جعفری است، ضمن اینکه پزشک عمومی این تیم تورج ملک محمدی خواهد بود و ایوب شریف‌زاده به عنوان داور و علیرضا حیدری به عنوان نایب رئیس فدراسیون این تیم را رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جایزه بزرگ به میزبانی مجارستان که روزهای 10 و 11 اسفندماه در شهر زومباتلی این کشور برگزار می شود همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/78002/ع30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول