اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت در 5 وزن

برترین‌های کشتی با شال جشنواره فجر در قم معرفی شدند

مسابقات کشتی با شال جشنواره فرهنگی ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی فجر در پایان رقابت مدعیان در پنج وزن برترین‌های خود را شناخت.

برترین‌های کشتی با شال جشنواره فجر در قم معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، معرفی برترین‌های مسابقات کشتی با شال جشنواره ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی و محلی فجر در حالی صورت گرفت که این پیکارها به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به انجام رسید.

در واقع برگزارکننده این پیکارها هیئت ورزشی روستایی و بازی‌های بومی و محلی استان قم بود و بنا به دعوت این هیئت ورزشکارانی از شهرستان‌های دلیجان و آران و بیدگل نیز در این پیکارها حضور یافته و با رقبای قمی خود پیکار کردند.

برترین‌های مسابقات جشنواره ورزش‌های بومی و محلی دهه مبارک فجر در رشته‌های مختلف در حالی معرفی و تجلیل شدند که یکی از جذاب‌ترین بخش‌های برگزاری این جشنواره رقابت ورزشکاران مدعی در مسابقات رشته کشتی با شال بود.

جشنواره بازی‌های بومی و محلی استان قم با حضور 6 تیم و در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و شرکت‌کنندگان در اوزان منهای 55، 65، 75، 85 و به اضافه 85 کیلوگرم با یکدیگر رقابت کردند.

برترین‌های بخش انفرادی رشته کشتی با شال در حالی معرفی شدند که در وزن 55 کیلوگرم احمدرضا عسکری از دلیجان و میلاد قادرزاده از نیم‌ور به دیدار نهایی رسیدند که طی آن عسکری با غلبه بر حریف خود تیم دلیجان را به مدال طلا رساند و نماینده سلفچگان در جایگاه دوم ایستاد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد، ضمن اینکه محمد دلیری از سلفچگان و محمدجواد نجفی از جعفریه رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

در  وزن 65 کیلوگرم احمد خوشدل از جعفریه با غلبه بر محمدرضا نیکخواه از نیم‌ور قهرمان این رقابت ها لقب گرفت و مقام سوم مشترک را مظاهر سربلند و عادل دعاوتی هر دو از تیم اعزامی شهرستان دلیجان به خود اختصاص دادند.

همچنین در وزن 75 کیلوگرم مجتبی پاکدامن از جعفریه با شکست سیدجواد موسوی از نیم‌ور صاحب عنوان قهرمانی شد در حالی که محمد حاج جعفری و مجید فرجی از قنوات به عنوان دو همشهری در جایگاه سوم مشترک این وزن ایستادند.

در وزن 85 کیلوگرم محمد رفیعی از دلیجان و امیر هاشم بهاری از نیم‌ور قهرمان و نایب قهرمان شدند، ضمن اینکه حسن محمدی از سیرو و حجت نظری از جعفریه رتبه سوم مشترک را به دست آوردند و در وزن به اضافه 85 کیلوگرم به ترتیب مهدی عسکری از دلیجان، ابوالفضل رفیعی از نیم‌ور، حسین ایل سعادتمند از قنوات و امیر گائینی از سلفچگان رتبه‌های اول تا سوم مشترک را از آن خود کردند و در نهایت در بخش تیمی این مسابقات تیم های دلیجان، نیم‌ور و جعفریه اول تا سوم شدند.

انتهای پیام/78002/غ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول