اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی در گفت‌وگو با فارس خبر داد

آغاز دومین اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان با حضور فرنگی‌کاران قمی

رئیس هیئت کشتی استان قم از آغاز مرحله جدیدی از برنامه‌ها و اردوهای آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان با حضور دو کشتی‌گیر از قم خبر داد.

آغاز دومین اردوی تیم کشتی فرنگی نوجوانان با حضور فرنگی‌کاران قمی

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: قرار بر این است که مرحله جدید برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشورمان از نیمه بهمن ماه و با حضور دو نماینده از کشتی استان قم برگزار شود.

وی اذعان داشت: این دومین اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان محسوب می‌شود که با هماهنگی کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با فدراسیون کشتی کشورمان، از روز 15 بهمن ماه در تهران آغاز می‌شود و دو نماینده از قم نیز در این اردو حضور دارند.

حلوایی یاد آور شد: از سوی فدراسیون کشتی کشورمان اسامی نفرات دعوت شده به این اردو در حالی اعلام شد که کشتی‌گیران ملی پوش باید تا روز بیست و هفتم بهمن ماه در خانه کشتی شماره دو تهران زیر نظر مربیان تیم ملی در اردو باشند.

وی عنوان داشت: کشتی‌گیران ملی پوش در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم به این اردو فراخوانده شده‌اند و فرنگی‌کاران قمی در اوزان 42 و 100 کیلوگرم به این اردو خواهند رفت.

رئیس هیئت کشتی استان قم خاطرنشان کرد: در وزن 42 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان علیرضا نجاتی به اردو دعوت شده است در حالی که این کشتی‌گیر نفر سوم مسابقات قهرمانی کشتی فرنگی کشور در این رده سنی به شمار می‌رود.

وی اذعان کرد: همچنین در وزن 100 کیلوگرم علی اصغر شهبازی دیگر کشتی گیر قمی دعوت شده به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان است در حالی که در این وزن نیز نماینده قم موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی کشور شده است.

حلوایی یادآور شد: هر دو کشتی‌گیر قمی هم برای حضور در مسابقات قهرمانی کشور و کسب افتخار در این پیکارها خوب و حساب شده تمرین کرده بودند و هم به محض اینکه از پیکارهای کشوری با دست پر و مدال بازگشتند به صورت متوالی به تمرینات خود ادامه دادند تا با آمادگی کامل در اردوی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان کشورمان حضور یابند.

وی در پایان به حضور یک مربی از کشتی فرنگی استان قم در اردوی تیم ملی نوجوانان اشاره کرد و بیان داشت: روح‌الله میکائیلی که در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان کشورمان یکی از اعضای کمیته فنی این پیکارها نیز بود، در این اردو یکی از مربیان تیم ملی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78002/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول