اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌و‌گو با فارس:

رقابت‌های کشتی پهلوانی جام فجر در قم برگزار می‌شود

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم از برگزاری پیکارهای کشتی پهلوانی قهرمانی قم به مناسبت دهه مبارک فجر و با عنوان جام فجر خبر داد.

رقابت‌های کشتی پهلوانی جام فجر در قم برگزار می‌شود

سید مهدی غیاثی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: این اداره کل با همکاری هیئت‌های ورزشی استان قم در رده‌های سنی مختلف اقدام به برنامه‌ریزی برای برگزاری پیکارهای ورزشی قهرمانی استان قم ویژه جام فجر کرده است در حالی که این رقابت‌ها در بخش ورزش قهرمانی در بیش از 30 رشته به انجام می‌رسد و دیگر برنامه‌های ما شامل فرهنگی و عمرانی خواهند بود.

وی ادامه داد: یکی از رقابت‌های مهم ورزشی که قرار است به مناسبت ایام‌الله مبارک دهه فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در این ایام به انجام برسد، برگزاری رقابت‌های کشتی پهلوانی قهرمانی جام فجر خواهد بود.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم افزود: برای شرکت در رقابت‌های کشتی پهلوانی به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر در قم از همکاری هیئت‌های کشتی و ورزش‌های باستانی و کشتی پهلوانی استان قم بهره می‌بریم.

وی با بیان اینکه این مسابقات با عنوان یادواره شهدای ورزشکار استان قم و به صورت آزاد در پنج وزن برگزار می‌شود، عنوان کرد: قرار است مسابقات در رده سنی بزرگسالان و در اوزان 60، 70، 80، منفی 90 و مثبت 90 کیلوگرم برگزار شود.

غیاثی خاطرنشان کرد: کشتی برای کسب عنوان و اخذ بازوبند پهلوانی تنها در وزن مثبت 90 کیلوگرم برگزار خواهد شد ضمن اینکه وزن‌کشی اوزان با یک کیلوگرم ارفاق انجام می‌شود.

وی یادآور شد: این مسابقات روز پنجشنبه هفدهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود و مراسم وزن‌کشی آن نیز راس ساعت 18 تا 19 روز چهارشنبه شانزدهم بهمن‌ماه در سالن کشتی مرحوم سلطان‌نژاد مجموعه ورزشی تختی قم انجام خواهد پذیرفت.

معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم اظهار کرد: این دوره از رقابت‌ها به همت هیئت ورزش‌های باستانی استان و با همکاری هیئت کشتی برگزار می‌شود و به سه نفر اول هر وزن مدال، حکم و جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود پیرامون این پیکارها، عنوان کرد: کشتی‌گیران شرکت کننده در این دوره از مسابقات حتماً باید در هنگام وزن‌کشی کارت بیمه ورزشی سال 92 و معرفی‌نامه کتبی از باشگاه مربوطه را به همراه داشته باشند ضمن اینکه آیین‌نامه و مکان برگزاری این مسابقات نیز مشخص شده است.

انتهای پیام/78002/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول