اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر شعب بانک رفاه استان زنجان خبر داد

پرداخت مستمری 25 هزار زنجانی از طریق بانک رفاه

مدیر شعب بانک رفاه استان زنجان گفت: 25 هزار زنجانی بازنشسته مستمری خود را از شعب مختلف بانک رفاه استان زنجان دریافت می‌کنند.

پرداخت مستمری 25 هزار زنجانی از طریق بانک رفاه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد الله‌مرادی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با مرور تاریخچه راه‌اندازی بانک رفاه در کشور اظهار داشت: فعالیت بانک رفاه استان زنجان از سال 47 آغاز شده است.

وی از فعالیت 18 شعبه بانک رفاه در استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: این بانک 6 باجه خدمات خاص هم در استان دارد.

مدیر شعب بانک رفاه استان زنجان با بیان اینکه شعب بانک رفاه استان زنجان 220 نیروی کار دارد، تصریح کرد: این بانک در دو بخش ارائه خدمات به سازمان تامین اجتماعی و سایر اقشار جامعه فعالیت می‌کند.

این مسئول از دریافت مستمری‌بگیر توسط 25 هزار نفر از بانک رفاه استان زنجان خبر داد و ابراز داشت: این پرداختی‌ها به دو صورت مراجعه مستقیم یا الکترونیکی انجام می‌شود.

الله‌مرادی ادامه داد: 34 هزار حق بیمه هم توسط شعب مختلف بانک رفاه استان زنجان دریافت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بانک رفاه در کنار خدمات به سازمان تامین اجتماعی اقدام به پرداخت تسهیلات هم می‌کند، افزود: طی 10 ماه گذشته از سال‌جاری 500 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک رفاه استان زنجان میزان پرداخت تسهیلات بازسازی، خرید خودرو و سایر سرفصل‌ها را طی 10 ماه گذشته از سال‌جاری 10 میلیارد ریال اعلام کرد.

این مسئول با بیان اینکه بانک رفاه نسبت به اجرای تعهدات اجتماعی خود هم متعهد است، متذکر شد: این بانک در صدد جلب و حفظ رضایت مردم است و در این راستا 500 میلیارد ریال اعتبار تسهیلات در اختیار اقشار مختلف جامعه قرار داده است.

الله‌مرادی با اشاره به پیش قدم بودن بانک رفاه در تکریم ارباب رجوع بیان داشت: در ارزیابی‌های انجام شده این بانک همواره جزو مقام‌های برتر کشور در این مورد بوده است.

وی کمک به آزادی زندانیان، احداث مدارس در مناطق محروم، احداث مراکز بهداشتی و درمانی و سایر اقدامات را از جمله اقدامات بانک رفاه در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی اعلام کرد.

مدیر شعب بانک رفاه استان زنجان از متحدالشکل کردن 90 درصد از تابلوهای بانک رفاه در سطح استان خبر داد و گفت: این بانک تلاش دارد امکان پرداخت تسهیلات به اقشار مختلف را فراهم کند.

انتهای پیام/73004/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول