اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بخشداری کاکی:

شعبه تامین اجتماعی کاکی پاسخگوی نیاز افراد تحت پوشش نیست

سرپرست بخشداری کاکی گفت: شعبه اقماری بخش کاکی 5 هزار و 23 نفر عضو دارد که پاسخگوی نیاز افراد تحت پوشش نیست و امیدواریم که در آینده شاهد ارتقای این شعبه در کاکی باشیم.

شعبه تامین اجتماعی کاکی پاسخگوی نیاز افراد تحت پوشش نیست

اسدالله حاجیانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در دشتی گفت: در نشستی که با مسئول اقماری و روابط تامین اجتماعی استان بوشهر در کاکی انجام شده مقرر شد برنامه‌ریزی صورت گیرد تا شعبه اقماری کاکی به شعبه ارتقاء یابد.

سرپرست بخشداری کاکی افزود: شعبه اقماری بخش کاکی 5 هزار و 23 نفر عضو دارد که پاسخگوی نیازمندی افراد تحت پوشش نیست و امیدواریم که در آینده شاهد شعب تامین اجتماعی در این بخش باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به شاخص‌های موجود در بخش کاکی از جمله شرکت‌های کشاورزی، مرغداری، پرورش سایت‌های میگو، اسکله بلور ساحلی و در آینده پارس شمالی ارتقای این شعبه امری ضروری به‌نظر می‌رسد.

حاجیانی خاطرنشان کرد: بیش از 550 صنف، 60 شرکت پرورش میگو و چهار شرکت مرغداری در کاکی فعال هستند.

وی گفت: معاون مسئول شعبه اقماری و مسئول روابط عمومی تامین اجتماعی استان بوشهر قول مساعد داده‌اند که نسبت به افزایش نیروی انسانی شعبه اقماری کاکی اقدام و برای شعبه تامین اجتماعی این بخش نیز پیگیری لازم را انجام دهند.

حاجیانی از همکاری اداره بهزیستی دشتی تقدیر کرد و افزود: با توجه به بارندگی‌های اخیر ساختمان فعلی شعبه اقماری کاکی قابل استفاده نیست و اداره بهزیستی شهرستان به صورت موقت برای امورات این شعبه همکاری کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ما نیز قول مساعد داده‌ایم زمین مورد نیاز را در اختیار تامین اجتماعی استان قرار دهیم تا نسبت به احداث ساختمان تامین اجتماعی کاکی اقدام کنند.

انتهای پیام/66001/ط20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول