اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ساماندهی کارگران ساختمانی استان البرز:

7 هزار کارگر ساختمانی در البرز از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند

مدیرعامل شرکت ساماندهی کارگران ساختمانی البرز از ارائه خدمات بیمه تامین اجتماعی به 7 هزار کارگر ساختمانی در این استان خبر داد.

7 هزار کارگر ساختمانی در البرز از بیمه تامین اجتماعی برخوردار هستند

جمشید دیوسالار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: به دنبال اجرای طرح‌هایی برای ساماندهی فعالان مشاغل فصلی و ارائه خدمات بیمه‌ای به آنها، موضوع ساماندهی فعالیت استادکاران و کارگران ساختمانی در البرز در دستور کار قرار گرفت.

وی تصریح کرد: طی سال جاری بیش از 17 هزار استادکار و کارگر ساختمانی در استان شناسایی شده و طرح ساماندهی فعالیت آنها بر اساس قانون اجرایی شده است.

این مسئول افزود: یکی از مهمترین مشکلاتی که فعالان مشاغل فصلی به ویژه کارگران ساختمانی با آن روبه‌رو هستند، عدم برخورداری از بیمه‌های اجتماعی و بهداشتی و درمانی است.

دیوسالار بیان داشت: پس از شناسایی و ساماندهی استادکاران و کارگران ساختمانی در استان البرز، نخستین برنامه‌ای که برای ارائه خدمات به آنها در دستور کار قرار گرفت این بود که این کارگران تحت پوشش بیمه‌های درمانی قرار گیرند.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون،‌ رایزنی‌هایی را با شرکت‌های بیمه‌ای به ویژه تامین اجتماعی انجام دادیم و تا به امروز 7 هزار نفر از این افراد تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی کارگران ساختمانی استان البرز در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه آیا باقی افراد نیز می‌توانند از این امکانات برخوردار شوند، گفت: با توجه به اینکه این طرح حدود 18 ماه است که اجرا می‌شود، به طور طبیعی با محدودیت منابع روبه‌رو است.

دیوسالار افزود: با این وجود تلاش خوبی برای بیمه 7 هزار استادکار و کارگر ساختمانی که تاکنون از خدمات بیمه‌ای برخوردار نبودند، انجام شد و به زودی اقدامات لازم برای ارائه خدمات بیمه‌ای به افراد باقی‌مانده صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: از میان استادکاران و کارگران ساختمانی که تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند، بیش از یک هزار و 500 نفر نیز با طی کردن مراحل قانونی از خدمات بیمه تکمیلی برخوردار شده‌اند.

دیوسالار در پایان تاکید کرد: تلاش ما این است که تمام استادکاران و کارگران ساختمانی استان البرز بیمه تامین اجتماعی داشته و از خدمات بیمه تکمیلی نیز برخوردار باشند.

انتهای پیام/2302/ی30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول