اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

بهره‌برداری از 18 پروژه ویژه دهه فجر در زرند

همزمان با سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 18 پروژه در زمینه‌های مختلف در شهرستان زرند به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 18 پروژه ویژه دهه فجر در زرند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهره‌برداری از 18 طرح عمرانی، بهداشتی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی از جمله برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر در زرند است.

در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی شهرستان زرند هم با چراغانی و آذین‌بندی معابر و خیابان‌ها به استقبال جشن‌های انقلاب اسلامی رفته است.

همچنین در دهه فجر شهرها و روستاهای مختلف شهرستان زرند از جمله شهرهای خانوک، ریحان‌شهر و یزدان‌شهر و مناطق بهشت‌ وحدت، دشتخاک، حتکن، سربنان، جرجافک و سی‌ریز غرق در نور و سرور و شادمانی شده است.

قشرهای مختلف مردم وفادار به انقلاب در شهرستان زرند پرشورتر از سال‌های گذشته به صورت خودجوش با چراغانی و آذین‌بندی واحدهای تجاری و اماکن خدماتی، خیابان‌ها، میادین و ورودی‌های مناطق مختلف، جلوه خاصی به نمای شهر داده و هم‌اکنون شور و شعف خاصی در این منطقه حاکم شده است.

در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بیش از 100 طرح و برنامه مختلف فرهنگی و هنری در شهرستان زرند اجرا می‌شود.

همچنین در این ایام 18 طرح مختلف عمرانی، بهداشتی، ورزشی، کشاورزی و خدماتی در شهرستان زرند به بهره‌برداری رسید.

اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، علمی، هنری و روشنگری سیاسی، غبارروبی قبور مطهر شهدا، معاینه رایگان بیماران، جشنواره غذاهای سنتی، پخت آش نذری، نشست بصیرتی ویژه دانش‌آموزان، افتتاح نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری دانش‌آموزان، مسابقات ورزشی و فرهنگی و مسابقه نقاشی از دیگر برنامه‌های دهه فجر در زرند است. نصب پارچه‌نوشته در معابر عمومی و سر درب همه دستگاه‌های اجرایی، برافراشتن پرچم نظام مقدس جمهوری اسلامی و همچنین تزیین فضای داخلی مدارس و ادارات از جمله اقداماتی است که در شهرستان زرند انجام شده و شهر زرند حال و هوای جشن و سرور به خود گرفته است.

مردم انقلابی و همیشه در صحنه شهرستان زرند از هم اکنون خود را برای برگزاری راهپیمایی 22 بهمن آماده می‌کنند تا بار دیگر به جهانیان ثابت کنند در حراست از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر همایش مردمی شناخت آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای با حضور معلمان پرورشی، مدیران مدارس و کارکنان ناحیه و مربیان حلقه‌های صالحین شهرستان زرند در محل سالن اجتماعات آموزش و پرورش زرند برگزار شد.

همچنین نشست بصیرتی با حضور بسیجیان و اولیا دانش‌آموزان و قشرهای مختلف مردم در حسینیه سقاخانه برگزار شد.

جمعی از دانش‌آموزان شاهد با حضور در گلزار شهدا و قرائت فاتحه با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کردند.

مسابقه خطبه غدیر توسط پایگاه مقاومت حضرت فاطمه (س)، برگزاری جشنواره غذاهای سنتی در دبستان شهید اثنی‌عشری روستای کهنوج سربنان و ویزیت رایگان بیماران از دیگر برنامه‌های اجرا شده در شهرستان زرند می‌توان نام برد.

به مناسبت گرامیداشت دهه مبارکه فجر جشنواره غذاهای سنتی و نمایشگاه عکس با موضوع انقلاب اسلامی در مدرسه  ابتدایی شهید بخارایی زرند برگزار شد.

انتهای پیام/80022/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول