اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

9 پروژه افتتاحی شرکت برق چرام در دهه فجر

معاون شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد از 9 پروژه افتتاحی شرکت برق چرام در دهه فجر خبر داد.

9 پروژه افتتاحی شرکت برق چرام در دهه فجر

سیدابوذر بزرگواری امروز در حاشیه افتتاح شبکه برق رسانی به مسکن مهر چرام در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با بیان اینکه به مناسبت دهه مبارک فجر، شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد افتتاح پروژه برق رسانی به مسکن مهر چرام را دارد، اظهار کرد: این پروژه از محل اعتبارات عمرانی شهرستان بوده که مبلغ هزینه شده در این خصوص یک میلیارد و 720 میلیون ریال است.

معاون شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: این پروژه با 2845 متر کابل خودنگهدار و طول شبکه فشار متوسط حدودا 3000 متر و دو دستگاه ترانس اجرا شد.

وی با اشاره به این مطلب که این شبکه به گونه‌ای طراحی شده است که در صورت افزایش بار در منطقه پیش‌بینی ترانس‌های بیشتری شود، عنوان کرد: پروژه برق رسانی به مسکن مهر چرام به نمایندگی از 9 پروژه تکمیل شده شهرستان چرام در سال جاری افتتاح شد.

این مسئول، خاطرنشان کرد: علاوه بر اعتبار این پروژه، مبلغ 456 میلیون تومان دیگر هم به جهت هشت پروژه تکمیل شده شهرستان چرام هزینه شده است.

بزرگواری با اعلام اینکه تعدادی از پروژه‌های چرام تعریف و به پیمانکار واگذار شده است، گفت: بحث اصلاح بهینه‌سازی تمامی شبکه روستایی «بردیان» با اعتبار 400 میلیون تومان از محل بند 69 را داریم که در مرحله شناسایی پیمانکار است.

انتهای پیام/82002/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول