اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حلوایی به فارس خبر داد

حضور کشتی‌گیر قمی در مسابقات 4 جانبه کشتی فرنگی نوجوانان

رئیس هیئت کشتی استان قم از حضور کشتی‌گیران قمی در مسابقات چهارجانبه کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور خبر داد.

حضور کشتی‌گیر قمی در مسابقات 4 جانبه کشتی فرنگی نوجوانان

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: برای برگزاری رقابت‌های چهارجانبه کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان کشور دو فرنگی کار آینده‌دار قمی انتخاب شده‌اند و امیدوار به موفقیت آنها در جدال با رقبای خود هستیم.

وی ادامه داد: رقابت‌های چهار جانبه کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نوجوانان همزمان با دهمین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) برگزار می‌شود و در این مسابقات کوچک دو فرنگی‌کار خوش‌آتیه از قم حضور دارند.

حلوایی بیان داشت: رقابت‌های بین‌المللی کشتی فرنگی جام یادگار امام (ره) روزهای سوم و چهارم بهمن‌ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران در حالی به انجام می‌رسد که در کنار این رقابت‌ها یک دوره مسابقات چهارجانبه نوجوانان برگزار خواهد شد و دو کشتی‌گیر و یک مربی قمی نیز در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

وی یادآور شد: علیرضا نجاتی به عنوان کشتی‌گیر وزن 42 کیلوگرم در تیم اول حاضر در این مسابقات چهارجانبه به میدان می‌رود در حالی که علی‌اصغر شهبازی در وزن 100 کیلوگرم تیم چهارم این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد.

رئیس هیئت کشتی استان قم عنوان داشت: در حالی که این رقابت‌ها در اوزان 42، 46، 50، 54، 58، 63، 69، 76، 85 و 100 کیلوگرم برگزار می‌شود در ترکیب تیم اول این تورنمنت چهارجانبه که نام آن تیم «محمد پذیرایی» نامگذاری شده است کشتی‌گیرانی از استان‌های چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، فارس، خراسان رضوی، گیلان، کرمانشاه، توابع تهران، قم و تهران حضور دارند.

وی افزود: در تیم دوم نیز که آن را تیم «حسین ابراهیمیان» نامگذاری کرده‌اند کشتی‌گیرانی از استان‌های فارس، خراسان رضوی، فارس، اردبیل، آذربایجان‌شرقی و البرز به میدان می‌روند، ضمن اینکه در ترکیب تیم سوم که نام آن تیم «فیروز علیزاده» فرنگی‌کارانی از استان‌های کرمان، خوزستان، اردبیل، کردستان، توابع تهران، مازندران و آذربایجان‌شرقی به روی تشک می‌روند.

حلوایی عنوان داشت: نام تیم چهارم این رقابت‌ها «رحیم علی‌آبادی» است و هدایت آن را  روح‌الله میکائیلی مربی دانش بر عهده دارد، از قم علی‌اصغر شهبازی عضو این تیم است و دیگر کشتی‌گیران از استان‌های خوزستان، گیلان، مازندران، تهران، اردبیل، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، مازندران و البرز هستند.

انتهای پیام/78002/ل30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول