اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی:

مدیران دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان بکوشند

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی با اشاره به اهمیت فریضه نماز گفت: مدیران دستگاه‌ها در امر ترویج فرهنگ نورانی نماز در بین کارکنان بکوشند.

مدیران دستگاه‌ها در ترویج فرهنگ نماز در بین کارکنان بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی ‌اراکی صبح امروز در مراسم تقدیر از مدیرکل و دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر در امر اقامه نماز اظهار داشت: نماز بازدارنده انسان از گناه و زشتی است و بدون شک کسی که خود را مقید به نماز خواندن بداند، از زشتی و گناه به دور خواهد بود.

وی تصریح کرد: پرداختن به کارهای فرهنگی از جمله ترویج فرهنگ نماز در دستگاه‌ها امر بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود.

دبیر ستاد اقامه نماز استان مرکزی تاکید کرد: زیباترین جلوه عبودیت انسان نماز است که در آن انسان‌ها راهی به سوی کمال می‌یابند و سلوک در این مسیر روحانی است که انسان از خاک به ملکوت صعود می‌کند.

حسینی ‌اراکی با بیان اینکه در جامعه اسلامی باید نماز در اولویت کارها باشد، خاطرنشان ساخت: نماز برترین شاخص برای جامعه دینی و حکومت اسلامی و سبب دوری از گناه است و اگر قرار است مدیری بخواهد ارزیابی درون سیستمی داشته باشد باید به توفیق در مسئله نماز توجه وافر معطوف داشته و بداند که توفیق در نماز منجر به توفیق در دیگر بخش‌ها خواهد شد.

وی افزود: قطعا هنگامی که به مسایل نماز و نمازخانه و اقامه آن و توسعه فرهنگ نماز در ادارات توجه درستی شود، دیگر موارد آن دستگاه نیز سامان خواهد یافت.

در این نشست از مدیرکل و دبیر ستاد اقامه نماز بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی به عنوان دستگاه برتر در امر اقامه نماز تجلیل شد.

انتهای پیام/87004/ب20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول