اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه نیکشهر:

بازار اسلامى هنگام نماز باید تعطیل شود

امام جمعه نیکشهر گفت: بازار اسلامى هنگام نماز، باید تعطیل شود، ترک تجارت، ارزش نیست، بلکه تجارت همراه با یاد خدا و نماز و زکات ارزش است.

بازار اسلامى هنگام نماز باید تعطیل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نیکشهر، حجت‌الاسلام لطفیان سرگزی در مسجد جامع الزهراء (س) نیکشهر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوا و زکات و اقامه نماز و امر به معروف و نهی از منکر، اظهار داشت: مردانى که تجارت و معامله‏‎ها آنان را از یاد خدا و برپاداشتن نماز و پرداخت زکات، دور نمی‎کند، برکت در زندگی آنها محسوس است.

امام جمعه نیکشهر ادامه داد: کسانى که تجارت آنها را غافل نکند، مردان بزرگى هستند، تلاش و اقتصاد منهاى یاد خدا، پوچ و بی ‏ارزش است.

وی خاطرنشان کرد: بازار اسلامى هنگام نماز، باید تعطیل شود، ترک تجارت، ارزش نیست، بلکه تجارت همراه با یاد خدا و نماز و زکات ارزش است.

لطفیان سرگزی  با اشاره به ادعاهاى اخیر جان کرى وزیر امور خارجه آمریکا مبنى بر احتمال استفاده از گزینه‏‎هاى نظامى علیه ایران، گفت: آقاى کرى؛ این را بدانید نبرد مستقیم با آمریکا قوی‎ترین رؤیاى مردان مؤمن و انقلابى در سراسر جهان است.

 

خطیب نماز جمعه نیکشهر ادامه داد: تهدیدات شما براى اسلام انقلابى بهترین فرصت است، پیشوایان اسلام، سال‏‎ها است ما را براى یک نبرد بزرگ و سرنوشت ‏ساز آماده کرده‎‏اند.

وی اذعان داشت: ما می‎دانیم که شما بدهکارترین کشور جهان هستید و همه می‎دانند ناتوانى شما در حل مسائل و مشکلات اقتصادی‌تان، دولت آمریکا را چند هفته به تعطیلى کشاند.

لطفیان سرگزی اضافه کرد: خورشید تمدن امپریالیستى شما به غروب خود نزدیک شده است،  بیش از این، با تکرار راهبردهاى شکست‏خورده مانند استفاده از قدرت نظامى، فروپاشى تمدن خود را شتاب ندهید، آقاى کرى؛ آمریکا و قدرت‏‎هاى نظامى او در مقابل چشم مردم مجاهد و با ایمان ما بسیار کوچک و حقیر هستند.

وى بیان کرد: بدانید ایران و ایرانى از تهدید خارجى نمی‎ترسد و برعکس عامل انسجام جامعه‏ مؤمن و غیرتمند ایران و متحدان انقلابی اش در سراسر جهان است و حوادث تاریخى پس از انقلاب اسلامی نیز گواه این مدعاست. 

امام جمعه نیکشهر در پایان با اشاره آغاز دهه فجر، اذعان داشت: پیام دهه مبارکه فجر این است که تا زمانی که با تکیه بر اسلام ناب در صحنه هستیم، توطئه‏‎هاى داخلى و هجوم خارجى نمی‌تواند به مملکت ما آسیب برساند.

انتهای پیام/75004/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول