اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

ستادهای نماز جمعه کوهبنان برنامه‌های ابتکاری ارائه کنند

امام جمعه کوهبنان گفت: ستادهای نماز جمعه شهرستان با در اختیار قرار دادن برنامه‌های ابتکاری خود وحدت و انسجام را افزایش داده و عملا اجراکننده یک آموزه دینی ‌شوند.

ستادهای نماز جمعه کوهبنان برنامه‌های ابتکاری ارائه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا پیش از ظهر امروز در جلسه ستادهای نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: مراوده و مشورت در آموزه‌های دینی بسیار سفارش شده است که برادران دینی تجارب و ابتکارهای خود را در اختیار دیگران بگذارند.

وی بیان داشت: ارتباط ناگسستنی و تجمع بین ستادهای نماز جمعه مصداق این سفارش دینی است که بسیار مهم است، ستادهای نماز جمعه با در اختیار قرار دادن برنامه‌های ابتکاری خود در واقع وحدت و انسجام خود را افزایش داده و عملا اجراکننده یک آموزه دینی می‌شوند.

صالح‌نیا اذعان داشت: نماز جمعه به عنوان گرانبهاترین یادگار امام (ره) عامل وحدت و انسجام ملی و مذهبی است و بسیاری از حربه‌ها و دسیسه‌های دشمن با حضور مردم در نماز جمعه خنثی می‌شود.

امام جمعه کوهبنان عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس مشخص‌ترین مرکز برای آمادگی نیروهای مردمی و نظامی و ایجاد همدلی‌ها و تدبیر برنامه‌ها، نماز جمعه بود که این برکت بعد از انقلاب هم ادامه پیدا کرد.

وی خاطر نشان کرد: گرامیداشت نام ائمه جمعه خدمتگزار و تهیه تاریخچه‌ای از ائمه جمعه هر منطقه در واقع ابراز سپاس از خدمات آنها است که هر ستادی با اجرای این ایده گامی در راستای اهمیت اخلاق سپاسگزاری و شکرگزاری برمی‌دارد.

حجت‌الاسلام علی قاسمی مسئول ستاد نماز جمعه شهرستان کوهبنان گفت: اعضای ستاد نماز جمعه باید به ابتکار برنامه‌هایی بپردازند که عام‌المنفعه باشد و موفقیت‌های خوبی را در پی داشته باشد.

وی با بیان اینکه تدبیر برنامه‌های خوب و اجرای با کیفیت، همدلی و همکاری تمام اعضای ستاد را می‌طلبد، افزود: هرچه نماز جمعه باشکوه‌تر برگزار شود، اتحاد و انسجام ملت ایران بیشتر و دندان‌شکن‌تر می‌شود.

انتهای پیام/80012/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول