اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه خلخال خبر داد

آموزش بسیج سازندگی سپاه خلخال به 850 نفر

فرمانده سپاه خلخال گفت: در شش ماه گذشته امسال 850 نفر از آموزش‌های بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال برخوردار شدند.

آموزش بسیج سازندگی سپاه خلخال به 850 نفر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مصطفی کریمی فرمانده سپاه ناحیه خلخال ظهر امروز در بازدید از کلاس‌های آموزش بسیج سازندگی در پایگاه مقاومت قدس مسجد علی‌ابن ابیطالب (ع) گفت: از خرداد ماه سال‌جاری تاکنون بیش از 850 نفر از آموزش‌های بسیج سازندگی سپاه خلخال بهره‌مند شدند.

کریمی اضافه کرد: تاکنون بیش از 16 کلاس در 12 رشته مختلف برای مشاغل روستایی و شهری برگزار شده و گواهینامه آموزش در این خصوص صادر و تحویل آموزش گیرندگان شده است.

وی تصریح کرد: آموزش دیدگان پس از پایان آ‌موزش می‌توانند از تسهیلات 30 میلیون الی 300 میلیون ریال بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال بهره‌مند شوند.

کریمی بیان داشت: طرح‌های آموزش بسیج سازندگی علاوه بر محرومیت زدایی باعث توسعه مناطق روستایی می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این آموزش‌ها با هدف توانمندسازی خانواده‌ها در بحث اقتصاد مقاومتی و گفتمان مقام معظم رهبری است که جزو برنامه‌های اولویت‌دار واحد بسیج سازندگی سپاه ناحیه خلخال قرار دارد.

کریمی از خانواده‌ها خواست تا با فراگیری آموزش‌های لازم در اشتغال موثر تاثیرگذار باشند و اگر فرد آموزش دیده با اطلاعات خوب از حوزه اشتغال خود وارد محیط کار شود راحت‌تر و با کیفیت کار را شروع خواهد کرد.

فرمانده سپاه ناحیه خلخال در بخش پایانی سخنان خود گفت: این کلاس‌ها در بحث پرورش مرغ خانگی، بوقلمون، شترمرغ، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل و سایر آموزش‌ها بوده که علاقه‌مندان می‌توانند برای بهره‌گیری از این آموزش‌ها به پایگاه ‌مقاومت بسیج محلات خود مراجعه و ضمن ثبت نام در کلاس‌ها شرکت نمایند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کریمی از استقبال مناسب اهالی برای برخورداری از آموزش‌های لازم خبر داد و گفت: برگزاری کلاس‌ها در محلات مختلف شهر خلخال و روستاهای تابعه باعث رغبت حضور مردم در این کلاس‌ها و یادگیری فنون اشتغال شده است.

انتهای پیام/62008/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول