اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ‌استان سمنان:

خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم مهم‌ترین وظیفه بسیج سازندگی است

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)‌ استان سمنان گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج سازندگی، خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم در اقصی نقاط کشور است.

خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم مهم‌ترین وظیفه بسیج سازندگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار علی استادحسینی ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه‌های محرومیت‌زدایی استان سمنان که به همت روابط عمومی استانداری سمنان و سازمان بسیج سازندگی سپاه قائم آل محمد(عج) استان و با حضور فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم‌الانبیا (ص)، استاندار سمنان، فرمانداران، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نواحی در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان تشکیل شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سازندگی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف بسیج سازندگی، خدمت‌رسانی به مردم مناطق محروم در اقصی نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه بسیج سازندگی خود را خادم مردم می‌داند، افزود: بسیج سازندگی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) در راستای رفع محرومیت‌ها و برطرف شدن مشکلات مردم پایه‌گذاری شد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)‌ استان سمنان بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، 57 پروژه محرومیت‌زدایی، محروم‌نوازی و مردم‌داری در سطح استان سمنان به بهره‌برداری رسیده است.

استادحسینی این طرح‌ها را شامل مسجد و حسینیه، غسال‌خانه، خانه عالم، خانه بهداشت، مجموعه ورزشی، سرویس بهداشتی و حمام عنوان کرد.

وی با بیان اینکه محرومیت در استان سمنان بسیار زیاد است و البته این محرومیت‌ها ویژه روستاها نیست و برخی از شهرها نیز همچون درجزین با مشکلاتی از جمله فقدان غسالخانه مواجه هستند، گفت: این مشکلات باید مرتفع شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج)‌ استان سمنان اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی بسیجی و از جنس مردم هستند و تنها دغدغه‌شان خدمت‌رسانی به مردم است.

استادحسینی گفت: مردم ولی نعمت ما هستند و در طول هشت سال جنگ همین مردم بودند که در صحنه حضور یافتند و جانانه از مملکتشان دفاع کردند؛ بنابراین اکنون موظف به خدمت‌رسانی به این مردم هستیم.

وی گفت: سپاه و بسیج در همه زمینه‌ها آمادگی خدمت‌رسانی دارد و کارهای زیادی تاکنون در زمینه عمرانی، پزشکی، درمانی و حتی علمی انجام داده است.

انتهای پیام/2249/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول