اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

افتتاح 8 پروژه عمرانی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان بسیج سازندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی هشت پروژه عمرانی بسیج سازندگی سپاه فتح در استان افتتاح می‌شود.

افتتاح 8 پروژه عمرانی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

رضا رنجبر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با تبریک ایام‌الله دهه‌فجر به فجر آفرینان به برنامه‌های اجرایی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اشاره و اظهار کرد: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و افتتاح پروژه‌های عمرانی در این حوزه مهمترین برنامه‌های این ایام است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح هشت پروژه عمرانی این سازمان در دهه فجر خبر داد و گفت: افتتاح پنج باب خانه بهداشت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی و یک باب پایگاه مقاومت در روستای «دل‌غک» و دو باب خانه عالم در بخش سرفاریاب و روستای «کره شهبازی» شهرستان چرام اهم پروژه‌های افتتاحی این سازمان در دهه فجر است.

این مسئول اعتبار هزینه شده برای افتتاح هشت پروژه عمرانی را بالغ بر پنج میلیارد و 510 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: امیدوارم با افزایش اعتبارات بتوان خدمات‌رسانی بیشتری در سطح روستاها و مناطق محروم ارائه کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که در دهه فجر برنامه‌های مناسبی در سطح استان برگزار می‌شود از اعزام 20 تیم پزشکی به مناطق محروم استان در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: امیدواریم در این ایام بتوان خدمات پزشکی ارزنده‌ای به جامعه هدف ارائه کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم به منظور مداوای بیماران بوده که طی سه روز به طول می‌انجامد.

رنجبر تفکیک اعزام تیم پزشکی به مناطق محروم را شامل 14 تیم پزشکی در بویراحمد، سه تیم در گچساران و سه تیم پزشکی در کهگیلویه عنوان کرد و گفت: این تیم‌ها خدمات پزشکی، دندانپزشکی و پیراپزشکی به مردم مناطق محروم ارائه می‌کنند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر این‌که در دو سال گذشته 82 پروژه محرومیت‌زدایی در سطح استان توسط مجموعه بسیج سازندگی سپاه اجرا شده است، گفت: برگزاری چهار یادمان شهدای گمنام در شهرستان‌های باشت، لنده دنا و کهگیلویه و اجرای 9 مصلی در سطح شهرهای مختلف از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی است.

رنجبر در ادامه کلنگ‌زنی کتابخانه خیرآباد گچساران با اعتباری بالغ بر 850 میلیون ریال را از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در دهه فجر امسال عنوان کرد و گفت: به مناسبت دهه پرفروغ فجر 20 هزار جوجه 50 روزه در بین متقاضیان طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح کهگیلویه و بویراحمد توزیع می‌شود.

انتهای پیام/82011/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول