اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی

برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در دهه فجر اعلام شد

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی برنامه‌های این سازمان به مناسبت دهه مبارک فجر را اعلام کرد.

برنامه‌های بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی در دهه فجر اعلام شد

احمد حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 9 پروژه عمرانی توسط این سازمان به بهره‌برداری رسیده و 2 پروژه نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

وی ادامه داد: بهره‌برداری از 9 پروژه خانه عالم، غسالخانه و حسینیه در شهرهای اراک، ساوه و شازند و کلنگ‌زنی 2 پروژه خانه عالم در اراک از جمله پروژه‌های عمرانی این سازمان در دهه فجر است که در این ایام مبارک کلنگ‌زنی خواهند شد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه روح‌الله استان مرکزی اعزام 11 اکیپ درمانی به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های این سازمان برشمرد و ادامه داد: این اکیپ‌ها به مناطق محروم شهرهای اراک، ساوه، دلیجان، محلات، زرندیه و خنداب اعزام خواهند شد.

حاتمی برگزاری نمایشگاه پیشگیری از اعتیاد در شهرهای کمیجان و کلاس پیشگیری از اعتیاد در محلات و شازند، برگزاری 6 کلاس آموزشی در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرهای اراک، شازند و خنداب و برگزاری همایش بسیج سازندگی با موضوع معرفی عرصه‌های سازمان در شهرهای محلات و خنداب را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده به مناسبت دهه فجر برشمرد.

وی تصریح کرد: عطرافشانی قبور شهدا، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، برگزاری اردوی یک روزه حلقه های صالحین در کمیجان، برگزاری همایش دامداران، برگزاری همایش کلاس آموزشی پیشگیری از ایدز ویژه مربیان بسیجی با همکاری مرکز بهداشت و برگزاری کلاس‌های کمک‌های اولیه با همکاری هلال احمر از دیگر برنامه‌های بسیج سازندگی در سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب است.

انتهای پیام/87013/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول