اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی کرمان:

توانمندی‌های کرمان توسط برنامه‌سازان صدا و سیما معرفی شود

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرمان گفت: برنامه‌سازان صدا و سیمای مرکز کرمان توجه بیشتری به توانمندی‌های مناطق کمتر شناخته شده در کرمان داشته باشند.

توانمندی‌های کرمان توسط برنامه‌سازان صدا و سیما معرفی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام محمد ربانی پیش از ظهر امروز در نشست اعضای شورای شهرستان کرمان و حومه با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان از تلاش رسانه استانی برای معرفی ظرفیت‌ها و پیگیری دغدغه‌ها و مشکلات مردم استان قدردانی کرد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان کرمان با اشاره به تاثیرگذاری رسانه بر افکار عمومی، آموزش و فرهنگ‌سازی و توجه به نقاط ضعف و قوت هر منطقه را برای پیشرفت بیشتر مورد تاکید قرار داد و خواستار توجه بیشتر برنامه‌سازان به مسئله حجاب و عفاف، اعتیاد به مواد مخدر و توانمندی‌های مناطق کمتر شناخته شده در استان شد.

اعضای شورای شهرستان کرمان و حومه نیز گسترش پوشش دیجیتالی، توجه به آثار تاریخی در حال تخریب، پوشش مراسم مذهبی روستاها و بخش‌ها، طرح مشکلات مناطق مستعد کشاورزی و معرفی جاذبه‌های ناشناخته را مطرح کردند.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان با اشاره به برنامه‌های ساخته شده در زمینه موارد مطرح شده از سوی اعضای شورای شهر عنوان کرد: دیجیتالی شدن برنامه‌های رسانه در مابقی مناطق استان، توجه به مشکلات بخش کشاورزی و استعدادهای هر منطقه، معرفی جاذبه‌ها و ظرفیت‌های استان و توجه به آثار تاریخی و میراث فرهنگی را دنبال می‌کنیم.

حجت‌الاسلام سیدجواد موسوی همچنین برای پوشش جلسات شکوهمند قرآنی در روستاها و شهرها از طریق برنامه خانه‌های نورانی و طرح چلچراغ قول مساعد داد.

انتهای پیام/2446/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول