اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای خراسان رضوی اعلام شد

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر شبکه استانی صدا و سیمای خراسان رضوی اعلام شد.

ویژه‌برنامه‌های دهه فجر صدا و سیمای خراسان رضوی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از صدا و سیمای خراسان رضوی، فهرست و زمان پخش این برنامه‌ها به شرح زیر است؛

سیما:

*ویژه‌برنامه جشن انقلاب از 11 تا 23 بهمن‌ماه هر شب ساعت 19 و تکرار صبح ساعت 9 به مدت 35 دقیقه؛ این برنامه به انعکاس برنامه‌های شهرستان‌های استان در دهه فجر می‌پردازد.

*پخش مجموعه 26 قسمتی مستند کوچه‌های خورشید در دهه فجر، ساعت 22:15 دقیقه و تکرار آن روز بعد ساعت 11:10 دقیقه به مدت 25 دقیقه؛ این مستند به بررسی مهم‌ترین وقایع قبل و بعد از انقلاب اسلامی در استان می‌پردازد.

*برنامه صبح بخیر خراسان ساعت 7 صبح به مدت 110 دقیقه و برنامه شبانه و اما امشب به مدت 70 دقیقه ساعت 21:10 دقیقه به صورت ویژه این مناسبت را پوشش می‌دهند.

*مستند مردان روح‌الله به مدت 30 دقیقه ساعت 16:30 دقیقه؛ این مستند به زندگی شهدای تاریخ انقلاب اسلامی در استان می‌پردازد.

*فیلم‌های سینمایی انقلابی ساعت 14:20 دقیقه هر روز و تکرار آن ساعت 2:45 دقیقه نیمه شب در دهه فجر در برنامه سینما خورشید.

*پخش سخنرانی‌های مرتبط با دهه مبارک فجر هر روز بعد از ویژه‌برنامه اذان و نماز ظهر.

*پخش سرود، نماهنگ، وله، برنامه‌های خراسان در انقلاب، بازیگران دیکتاتور و فرار شاه و ... از جمله برنامه‌های سیمای خراسان رضوی در دهه فجر است.

صدا:

*برنامه ساعت گزارش در 20 برنامه 5 دقیقه‌ای به معرفی برنامه‌های فرهنگسرای انقلاب اسلامی ویژه ایام‌الله دهه فجر می‌پردازد.

این برنامه از 12 تا 22 بهمن هر روز صبح ساعت 10:30 دقیقه و بعدازظهر ساعت 17 از شبکه استانی صدای خراسان رضوی پخش می‌شود.

معرفی مساجدی که در دوران انقلاب حائز اهمیت و تأثیرگذار بوده از جمله مسجد فیل (در خیابان نواب صفوی)، مسجد کرامت (چهارراه شهدا)، مسجد امام حسن مجتبی (ع) (خیابان دانش) و ... که مقام معظم رهبری در این مساجد سخنرانی داشته‌اند.

گزارش‌های مردمی از جشن‌های انقلاب و مراسم برگزار شده به مناسبت این دهه در سطح شهر، معرفی برنامه‌های دهه فجر مدارس (زنگ انقلاب، جشنواره من، خاطرات انقلاب و ...)، گزارش از برپایی تور انقلاب دانش‌آموزی مثلاً در میدان‌های مهم شهر در دوران انقلاب به همراه پژوهشگر انقلاب اسلامی، گزارش از فیلم‌های اکران شده و ... از بخش‌های مختلف برنامه ساعت گزارش است.

*برنامه «گفتمان انقلاب» در 6 قسمت 60 دقیقه‌ای روزهای یکشنبه، سه‌شنبه و پنجشنبه ساعت 13 تا 14 از شبکه استانی صدای خراسان رضوی؛ این برنامه به مباحث تبیینی انقلاب با حضور کارشناسان با موضوع تاریخ و انقلاب و به بحث دستاوردهای انقلاب در استان با حضور مسئولان ارشد استان می‌پردازد.

*برنامه شب‌های ایران ساعت 30 دقیقه بامداد تا ساعت 2 روز 14 بهمن‌ماه به مدت 90 دقیقه به صورت زنده از شبکه سراسری رادیو ایران؛ گفت‌وگو با شخصیت‌های فعال شهر مشهد در دوران انقلاب، معرفی تاریخی انقلاب در سطح شهر مثل میدان شهدا، بیمارستان امام رضا و ... از بخش‌های مختلف این برنامه است.

*پخش برنامه راهپیمایی 22 بهمن با موضوع حضور مردم و پخش گزارش‌هایی از راهپیمایی به صورت زنده.

*همچنین در برنامه‌های صبح، عصر، صدای زائر، جوان و خانواده رادیو به این مناسبت پرداخته می‌شود.

انتهای پیام/2202/ز/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول