اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

برگزاری مسابقه‌ اقتصاد مقاومتی بین 2 هزار سواد‌آموز اصفهانی

معاون سواد‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: 16 بهمن ماه امسال مسابقه‌ای با موضوع اقتصاد مقاومتی در میان 2هزار نفر از مخاطبان آموزش‌های دوره‌های تحکیم سواد و انتقال سواد در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه‌ اقتصاد مقاومتی بین 2 هزار سواد‌آموز اصفهانی

محمد براتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر در ایام‌الله دهه فجر قرار داریم، اظهار کرد: برگزاری مسابقه‌ای فرهنگی، آموزشی برای سواد‌آموزان استان یکی از برنامه‌های نهضت سواد‌آموزی استان به مناسبت گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر است.

وی با بیان اینکه امسال به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نام‌گذاری شده است، اضافه کرد: با توجه به اهمیت تحقق پیدا کردن حماسه سیاسی و اقتصادی در سطح کشور، برگزاری مسابقه در میان سواد‌آموزان با موضوع اقتصاد مقاومتی صورت می‌گیرد.

معاون سواد‌آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به زمان اجرای این مسابقه تصریح کرد: 16 بهمن ماه امسال مسابقه‌ای با موضوع اقتصاد مقاومتی در میان 2 هزار نفر از مخاطبان آموزش‌های دوره‌های تحکیم سواد و انتقال سواد در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود.

وی به هدف از اجرای این مسابقه در میان سواد‌آموزان اشاره کرد و ادامه داد: گسترش و ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در میان مخاطبان کلاس‌های دوره تحکیم و انتقال سواد از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقه در میان سواد‌آموزان است.

براتی با بیان اینکه ارتقای آگاهی مخاطبان دوره تحکیم و انتقال سواد برای مشارکت بهتر در فعالیت‌های اقتصادی و سیاسی خانواده و اجتماع یکی دیگر از اهداف برگزار این مسابقه است، تاکید کرد: همچنین با برگزاری این مسابقه در میان سواد‌آموزان فرهنگ اقتصاد مقاومتی در میان مخاطبان دوره تحکیم و انتقال سواد و اعضای خانواده آنها ترویج می‌شود.

وی گفت: کتاب اقتصاد مقاومتی چاپ سازمان نهضت سواد‌آموزی به عنوان منبع در نظر گرفته شده برای برگزاری این مسابقه در میان سواد‌آموزان است.

انتهای پیام/63004/ل20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول