اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بسیج سازندگی شهرستان ساری خبر داد

پرداخت تسهیلات40 میلیارد ریالی برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی

رئیس بسیج سازندگی شهرستان ساری از پرداخت 40 میلیارد ریال تسهیلات برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی در شهرستان ساری در ده ماهه امسال خبر داد.

پرداخت تسهیلات40 میلیارد ریالی برای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی

حسین نادری ورندی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در ساری با تبریک ایام دهه فجر اظهار داشت: ایرانیان به واسطه همدلی و همراهی مردم با رهبر انقلاب در سال 57 گامی بزرگ برای احیاء اسلام ناب محمدی در جهان برداشتند.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در سال 57 با همدلی به جهانیان ثابت کردند که کسی که در راه رضای خدا و با احیاء اسلام ناب محمدی قدم در راه مبارزه با دشمن بردارد درهای رحمت الهی به سوی آن ملت باز می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان ساری بیان داشت: مردم ایران اسلامی با همراهی رهبر انقلاب در سال 57 قدم در راهی گذاشتند که اولیاء الله برای احیاء اسلام برداشتند.

وی ادامه داد: وظیفه همه مردم ایران اسلامی است تا قدر انقلاب اسلامی و ره‌آورد آن را بدانند و در راه اعتلای اسلام و ایران اسلامی در هر پست و مقامی که هستند از جان و دل تلاش کنند.

نادری ورندی درباره برنامه‌های بسیج سازندگی ساری در دهه فجر اظهار داشت: این سازمان در ایام دهه فجر افتتاح شش پایگاه مقاومت را در دستور کار خود دارد.

وی بیان داشت: همزمان با افتتاح این طرح‌ها مرمت و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شب‌کلا ساری نیز در دستور کار قرار دارد.

رئیس بسیج سازندگی شهرستان ساری در ادامه با اشاره به شعار حماسه سیاسی و اقتصادی رهبر انقلاب اسلامی ایران و تلاش بسیج سازندگی برای تحقق یافتن شعار و منویات رهبر انقلاب اسلامی از همراهی این سازمان برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان ساری خبر داد و گفت: در روستای شب کلای ساری احداث استخر های پرورش ماهی و پرورش مرغ تخم گذار با کمک به جوانان علاقه مند به اجرای این طرح‌ از طریق تسهیلات در دستور کار قرار گرفت.

وی بیان داشت: یک دستگاه جوجه کشی رایگان نیز به یک بسیجی در این روستا نیز اهدا شد.

نادری ورندی در ادامه به برنامه‌ریزی برای حضور پزشکان در مناطق محروم و ویزیت رایگان بیماران در این مناطق اشاره کرد و گفت: همایش مسئولان شعب سازندگی حوزه‌های مقاومت شهرستان ساری به همراه کارگاه آموزشی در ایام دهه فجر در سطح شهرستان ساری برگزار می‌شود.

این مسئول در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده بسیج سازندگی در طرح‌های اقتصاد مقاومتی بیان داشت: برای آشنایی بیشتر مدیران ادارات شهرستان ساری با این طرح‌ها برنامه بازدید از طرح‌های انجام شده را نیز در دستور کار قرار دادیم.

وی در ادامه از ارائه تهسیلات به متقاضیان وام خود اشتغالی در راستای اجرای طرح اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: در سال جاری بیش از 40 میلیارد ریال تسهیلات به جوانان متقاضی و واجد شرایط پرداخت شد.

انتهای پیام/86004/ش30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول