اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر موسسه کارآفرینی و اشتغال‌زایی نگار نصر استان اصفهان اعلام کرد

شناسایی 4070 طرح اشتغالزایی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در اصفهان

مدیر موسسه نگار نصر استان اصفهان از شناسایی ۴ هزار و ۷۰ طرح اشتغال مرتبط با اقتصاد مقاومتی در یک سال گذشته در اصفهان خبر داد.

شناسایی 4070 طرح اشتغالزایی مرتبط با اقتصاد مقاومتی در اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، عباس حیدری پیش از ظهر امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به همت بسیج رسانه برگزار شده بود، اظهار داشت: موسسه کارآفرینی، توانمند‌سازی و اشتغال‌زایی نگار نثر زیرمجموعه بنیاد تعاون سازمان بسیج کشور در راستای خدمات‌رسانی به نیروهای بسیجی فعالیت می‌کند.

وی بیان داشت: سازمان بسیج مستضعفان کشور به منظور رشد و توانمند‌سازی نیروهای بسیجی و اشتغال‌زایی برای آنها افق روشنی را ترسیم کرده و سعی داشته با بهره‌گیری از قابلیت‌های موجود در صدد این مهم برآید.

مدیر موسسه نگار نصر تصریح کرد: این موسسه سعی داشته برای غلبه بر مشکلات بیکاری، فرصت‌هایی را برای نیروهای ارزشمند جامعه همچون بسیجیان ایجاد کند.

وی در ادامه با بیان اینکه یکی از دغدغه‌هایی که همواره فرماندهان سپاه داشته‌اند توانمند‌سازی نیروهای بسیجی برای ایجاد اشتغال است، ادامه داد: به همین منظور برای رفع این دغدغه و مشکل موسسه نگار نثر استان اصفهان در سال 87 راه‌اندازی شد.

حیدری از ارتباط خوب این موسسه با متخصصان اقشار مختلف بسیج گفت و بهره‌مندی از قابلیت‌ها، مهارت‌ها و تجربه‌های آنها را یک اصل دانست.

وی ابراز کرد: برنامه‌ریزی‌ها در امر سیاستگذاری، کنترل، مشاوره و جذب سرمایه‌گذاران و در اختیار قرار دادن تسهیلات به نیروهای بسیجی از جمله فعالیت‌های این موسسه است.

مدیر موسسه نگار نصر خاطرنشان کرد: سهیم شدن در تولید ملی، مقابله با تهدید‌ها، ایجاد اشتغال، مولد و کارآفرین و دستیابی به جایگاه مناسب علمی _ فرهنگی از رسالت‌های این موسسه است.

وی یکی از زمینه‌های فعالیت این موسسه را موضوع مهم اقتصاد مقاومتی عنوان کرد و افزود: در این راستا سعی کرده‌ایم با تمام توان و همت اصول 12 گانه ابلاغی رهبر معظم انقلاب و منویات ایشان را سرفصل ماموریت‌ها و وظایف خود قرار دهیم.

حیدری از شناسایی 4 هزار و 70 عرصه و طرح در بحث اقتصاد مقاومتی خبر داد و اظهار داشت: تا به امروز 2 هزار و 407 اقتصاد مقاومتی شناسنامه دار انجام شده است.

وی گفت: این تعداد طرح در بحث اقتصاد مقاومتی با هزینه بالغ بر 28 میلیارد تومان از یک سال گذشته تاکنون از طریق پرداخت وام از صندوق مهر امام رضا (ع) و بانک مهر اقتصاد به متقاضیان بسیجی صورت گرفته است.

مدیر موسسه نگار نصر اذعان داشت: ارائه مشاوره‌های شغلی و سرمایه‌گذاری تخصصی، علمی، حضوری، غیرحضوری، عمومی به متقاضیان بسیجی در این موسسه انجام می‌گیرد. همچنین ثبت اطلاعات بسیجیان متقاضی جویای کار و تکمیل بانک جامع اطلاعاتی از دیگر فعالیت‌های این موسسه است.

وی در پایان از همکاری مستمر و موثر این موسسه در راستای آموزش مفید و موثر متقاضیان جویای کار بسیجی با فنی  و حرفه‌ای خبر داد و گفت: تا به امروز 25 هزار نفر در سال 91 و 92 آموزش حضوری دیده‌اند.

انتهای پیام/ 63030/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول