اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف لاهیحان و سیاهکل:

کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی از خیرات وقف است

رئیس اداره اوقاف لاهیجان و سیاهکل گفت: کمک به رشد اقتصادی و برطرف شدن بیکاری و تحقق اقتصاد مقاومتی از جمله خیرات وقف در جامعه است.

کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی از خیرات وقف است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیاهکل، حجت‌الاسلام حسین یوسف‌زاده بعد از ظهر امروز در همایش «وقف احسان ماندگار» بقعه «برفجان» این شهرستان اظهار کرد: پیشرفت اسلام به موقوفات بر می‌گردد و هر میزان اسلام بیشتر رشد کند وقف نیز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه فرهنگ وقف باید از مدارس آغاز شود، افزود: با انتقال آن به جامعه می‌توانیم به گسترش فرهنگ وقف کمک کنیم.

وی با بیان اینکه امیدواریم با کمک مسئولان شهرستان و دانشگاه‌ها و شناسایی خیران مسجد ساز بتوانیم مساجد را آباد کنیم و فرهنگ وقف را در جامعه ترویج دهیم، گفت: وقف یک سرمایه‌گذاری بشمار می‌رود که بهره‌وری آن برای واقف باقی می‌ماند.

یوسف‌زاده از خیران مدرسه‌ساز خواست تا با وقف کردن مدارس به آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ و علم‌آموزی دانش‌آموزان کمک کنند.

رئیس اوقاف لاهیجان و سیاهکل با قدردانی از خدمات هیئت امنای مساجد و بقاع متبرکه این شهرستان اظهار کرد: هیئت امنا امین اموال موقوفه هستند و ما نیز برای گسترش فرهنگ وقف، لیست موقوفات را در هیئت امنا قرار می‌دهیم.

وی از مردم سیاهکل آگاهی خود از موقوفات شهرستان را به اداره اوقاف اطلاع دهند تا به گسترش فرهنگ اهل بیت و سیدالشهدا (ع) کمک کنند.

یوسف‌زاده از مردم و هیئت امنا خواست تا با اطلاع‌رسانی و ترویج فرهنگ وقف، زبان و گفتار خود را نیز برای گسترش آن وقف کنند و خاطرنشان کرد: از خیرات وقف در جامعه، کمک به رشد اقتصادی و برطرف شدن بیکاری، تحقق اقتصاد مقاومتی و کمک به بیماران خاص است.

انتهای پیام/2300 /ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول