اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

نمایی از بازسازی ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن در چرام

امسال همانند سالیان قبل، مراسم ملی یوم‌الله دوازدهم بهمن در چرام به مناسبت ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

نمایی از بازسازی ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن در چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، امسال همانند سالیان قبل، مراسم ملی یوم‌الله دوازدهم بهمن در سراسر کشور به مناسبت ورود تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی عزت‌بخش و شکوهمند انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان چرام آئین آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر، از رأس ساعت 9:33 دقیقه امروز آغاز شد.

در مراسم یوم‌الله 12 بهمن چرام ضمن حضور آحاد و اقشار مختلف مردم، مسئولان محلی نیز حضور داشتند که پس از نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان امام خمینی (ره)، مراسم رژه برگزار شد.

خودروها و موتورهایی از ادارات و نهادهای چرام به همراه اقشار مختلف مردم با حمل پرچم‌ جمهوری اسلامی ایران سالروز ورود امام راحل به ایران اسلامی را با برگزاری رژه جشن گرفتند.

شرکت‌کنندگان در این مراسم با سردادن شعارهای انقلابی به سمت گلزار شهدا چرام رفته تا تجدید بیعت همیشگی خود را با آرمان‌های انقلاب، امام راحل و مقام معظم رهبری اعلام کنند.

انتهای پیام/82002/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول