اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط رئیس کمیته امداد چرام

برنامه‌های کمیته امداد چرام در دهه فجر تشریح شد

رئیس کمیته امداد چرام برنامه‌های کمیته امداد شهرستان را در دهه فجر تشریح کرد.

برنامه‌های کمیته امداد چرام در دهه فجر تشریح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، صبح امروز نشست کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی دهه فجر چرام با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام، رئیس بنیاد مسکن، رئیس جمعیت هلال‌احمر و اعضای جلسه در محل کمیته امداد امام خمینی چرام برگزار شد.

علی‌حسن مظاهری در این نشست با اشاره به موضوع جلسه، اظهار امیدواری کرد که با هم‌اندیشی به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که برنامه‌هایی در خور شان برنامه‌های ستاد دهه فجر ارائه داده شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی چرام به هدف جلسه اشاره کرد و ادامه داد: هدف از تشکیل کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی، برنامه‌ریزی جهت اجرای برنامه‌های دهه فجر در شهرستان چرام است که این کمیته خود نیز اهدافی دارد.

وی افزود: هدف ما به عنوان دستگاه‌های خدمات‌رسان و متولی خدمت‌رسانی به اقشار آسیب‌پذیر در مرحله اول باید این باشد که نقش و اثر محرومین را در دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی تبیین کنیم.

این مسئول با تاکید بر نقش محرومان در پیروزی انقلاب اسلامی، به تطبیق نقش محرومان و متولان در انقلاب اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از وظایف ما فراهم‌سازی زمینه آشنایی هر چه بیشتر محرومان در زمینه دستیابی انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف و معرفی دستاوردها در جهت محرومیت‌زدایی در مناطق مختلف شهرستان است.

مظاهری سومین هدف تشکیل کمیته همیاری را، تهیه برنامه‌های اجرایی متناسب با قابلیت‌ها و امکانات هر دستگاه خدمات‌رسان دانست و یادآور شد: هدف دیگر ما باید این باشد که از توانمند‌ی‌ها و استطاعت سازمان‌ها و مردم و خیرین بتوانیم در راستای رفع محرومیت‌ها تلاش کنیم.

وی در ادامه به برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی چرام در دهه فجر اشاره کرد و با بیان اینکه افتتاح 50 باب ساختمان احداث شده توسط کمیته امداد امام خمینی چرام یکی از این برنامه‌ها است، گفت: سرکشی از 10 بیمار صعب‌العلاج، فراخوان عمومی از مددجویان جهت شرکت در راهپیمایی روز 22 بهمن و همچنین پرداخت وام قرض‌الحسنه مددجویی از برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی چرام در دهه فجر است.

انتهای پیام/82002/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول