اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در دهمین ایستگاه کتاب/6

نقش کتاب در پیشرفت جوامع بر کسی پوشیده نیست

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه نقش کتاب در پیشرفت جوامع هیچ کس پوشیده نیست، گفت: دین ما، دین کتاب است و مفتخریم پیرو پیغمبری هستیم که کتاب را به عنوان معجزه آورده است.

نقش کتاب در پیشرفت جوامع بر کسی پوشیده نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، عباس زارع عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب، فرصت مناسبی است تا دوستداران و اهالی کتاب، از تازه‌های کتاب برخوردار شوند.

وی با اشاره به اینکه کتاب‌های نمایشگاه با تخفیف 40 درصدی ارائه می شود، افزود: تلاش کردیم برای همه گروه‌ها و اقشار در نمایشگاه کتاب داشته باشیم.

زارع با بیان اینکه بیش از 40 هزار عنوان کتاب در این نمایشگاه در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است، ادامه داد: بیش از 300 ناشر در این نمایشگاه حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به نحوه اطلاع‌رسانی درباره نمایشگاه کتاب، اظهار داشت: علاوه بر مطبوعات و صدا و سیما، بنرهای اطلاع‌رسانی را در اقدامی فرهنگی صرفا بر روی پل‌های عابر پیاده و بیلبردهای تبلیغاتی نصب کردیم تا چهره شهرها نازیبا نشود.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران با تاکید بر رعایت موازین فرهنگی در برگزاری نمایشگاه کتاب، افزود: سعی کردیم تا برگزاری این رویداد فرهنگی، در ابعاد مختلف صورت گیرد و سایر فعالیت‌های فرهنگی مرتبط با نمایشگاه کتاب هم، مشکلی برای کسی به وجود نیاورد.

وی با اشاره به اینکه نقش کتاب در پیشرفت جوامع هیچ کس پوشیده نیست، تصریح کرد: دین ما، دین کتاب است و مفتخریم پیرو پیغمبری هستیم که کتاب را به عنوان معجزه آورده است.

زارع با بیان اینکه گسترش کتابخوانی در بین اقشار مختلف جامعه، از اهدافی است که پیگیری می‌کنیم، ادامه داد: افزایش میزان مطالعه، افزایش آگاهی مردم را به همراه دارد و می‌تواند بسیاری از معضلات و  مشکلات اجتماعی را کاهش دهد.

به گزارش فارس، دهمین نمایشگاه سراسری کتاب مازندران در کیلومتر هفت جاده ساری میاندرود از امروز 14 بهمن آغاز شده و تا 20 بهمن ادامه دارد.

علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 20 به بازدید از نمایشگاه کتاب بپردازند.

انتهای پیام/86007/ش‌30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول