اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در دهمین ایستگاه کتاب/4

آیت‌الله طبرسی: مطالعه کتاب پشیمانی ندارد/رونمایی از کتاب‌های بومی مازندران

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه مطالعه کتاب، هیچ‌گاه پشیمانی به همراه ندارد، گفت: رهبری شخصیت بزرگ فرهنگی جاذب و جامع هستند و فقط به علم فقه و اصول و دروس حوزوی اکتفا نکردند و در زمینه‌های مختلف مطالعه دارند.

آیت‌الله طبرسی: مطالعه کتاب پشیمانی ندارد/رونمایی از کتاب‌های بومی مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله نورالله طبرسی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه سراسری کتاب مازندران، اظهار داشت: مازندران مرکز دائمی نمایشگاه محصولات فرهنگی ندارد و هر سال برای برگزاری نمایشگاه کتاب، مزاحم جایگاه وفائیان می‌شویم تا بتوانیم در این مکان نمایشگاه کتاب را برگزار کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه بر اساس منوال، مربوط به مرکز استان است و نمی‌توان در شهر دیگری از استان مبادرت به برگزاری نمایشگاه کتاب کرد.

وی با اشاره به اینکه همه به عظمت کتاب آگاه هستیم، افزود: کتاب، باغی برای دانشمندان و فرهیختگان است.

طبرسی با بیان اینکه مطالعه کتاب، هیچ‌گاه پشیمانی به همراه ندارد، ادامه داد: رهبری شخصیت بزرگ فرهنگی جاذب و جامع هستند و فقط به علم فقه و اصول و دروس حوزوی اکتفا نکردند و در زمینه‌های مختلف مطالعه دارند.

وی با اشاره به اینکه علم، تزریقی نیست بلکه باید کتاب بخوانیم و از این طریق بر دانش ما افزوده شود، خاطرنشان کرد: جامعه‌ای که با کتاب سر و کار نداشته باشد به خود جفا کرده است که این بهترین رفیق را کنار بگذارد و به سراغ دوستانی برود که جامعه را به فساد بکشانند.

طبرسی با بیان اینکه انقلاب ما پیروزی فرهنگ بر همه بی‌فرهنگی‌ها بود، متذکر شد: اکنون هم باید همین موضوع را تبلیغ کنیم.

در این مراسم از چند کتاب با رویکرد بومی که در سال جاری منتشر شده بود رونمایی شد.

به گزارش فارس، دهمین نمایشگاه کتاب مازندران از 14 تا 20 بهمن در کیلومتر هفت جاده ساری میاندرود در سالن وفائیان دائر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 20 از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/86007/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول