اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران در دهمین ایستگاه کتاب/3

یونسی: حقوق مولفان حفظ شود

معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید روح دانایی و کتابخوانی را از کودکی در فرزندان تقویت کنیم، گفت: حقوق مولف باید حفظ شود.

یونسی: حقوق مولفان حفظ شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا یونسی صبح امروز در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه سراسری کتاب مازندران، اظهار داشت: به دلیل مشکلات زیرساختی که داشتیم نتوانستیم امکانات لازم را در موقع ضرورت، به مردم غرب استان برسانیم و از این بابت از مردم غرب استان عذرخواهی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از مشکلات اساسی ما مشکل زیرساختی در شبکه توزیع برق است، یادآور شد: سیستم برق‌رسانی هوایی ما توانایی ندارد که بتواند در فضای بسیار سرد، برق را انتقال دهد.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب در سایر کشورها بر اساس مسائل معیشتی و رفاهی مردم بوده است، گفت: برای همین این انقلاب‌ها در مسیر انحراف قرار می‌گیرند اما اندیشمندان و تئوری‌پردازان علم انقلاب به این موضوع اذعان دارند تنها انقلابی که در طول عمر خود منحرف نمی‌شود انقلاب اسلامی ایران است چرا که دیگر انقلاب‌ها اصالت نداشتند و رنگ و بوی معنوی بر آنها حاکم نبود.

یونسی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه کتاب و کتابخوانی جزو اندیشه‌های معرفتی و دینی ما است، افزود: کتاب عروس هجله علم است.

وی با بیان اینکه کتاب تنها دوست است که خیر می‌رساند و دانایی را به انسان تزریق می‌کند، متذکر شد: نمایشگاه کتاب فرصتی است که دغدغه و عطش کتاب‌خوانان را حداقل برای مدت محدودی رفع کند.

معاون سیاسی استاندار مازندران با اشاره به اینکه باید روح دانایی و کتابخوانی را از کودکی در فرزندان تقویت کنیم، تصریح کرد: حقوق مولف باید حفظ شود.

به گزارش فارس، دهمین نمایشگاه کتاب مازندران از 14 تا 20 بهمن در کیلومتر هفت جاده ساری میاندرود در سالن وفائیان دائر است و علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 9 صبح تا 20 از نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/86007/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول